Ga naar inhoud


Beurs: Angacom 14 t/m/16 mei 2024 Keulen, Duitsland


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Normaal gesproken horen we @Drs. IJzerbout hier altijd over, maar die is de laatste tijd druk met andere zaken in Dubai ;)

 

Hoe dan ook:

 

Quote

ANGA COM is Europa’s toonaangevende zakelijke platform voor broadband operators en content providers. . 

ANGA COM is een wereldwijd begrip met elk jaar weer duizenden bezoekers. In 2023 verwelkomde ANGA COM maar liefst 22.000 bezoekers en groeide het aantal beursstands naar 470. De ANGA COM beurs biedt uitstekende mogelijkheden om uw vakkennis te vergroten en uw zakelijke netwerk uit te breiden. 

https://angacom.de/en/homepage

 

Ik ga zelf iig wel even kijken.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Michel wijzigde de titel naar Beurs: Angacom 14 t/m/16 mei 2024 Keulen, Duitsland

  • 2 weken later...
  • Beheerder

Gisteren geweest, maar het was een beetje een teleurstelling.

 

Het waren nog maar 1,5 hal en er stond vrijwel alleen firber optic spul en (network)endpoints. Nauwelijks broadcast en nauwelijks switching. Hier en daar een chinees satelliet standje.

 

Er wordt met grote namen als Juniper en Fortinet geschermd, maar die stonden er dus zelf helemaal niet. Dat was gewoon een Duitse distri met een kale verkoop-stand zonder hardware.

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn plan om te gaan is helaas doorkruist  met een klein ongeval. Ik heb mijn voet gebroken afgelopen zondag. En daardoor is mijn mobiliteit slecht.

Ik was 2 jaar geleden op deze beurs en was ook niet echt enthousiast toen. 
Er zijn eigenlijk teveel van dit soort evenementen zoals de NAB, de ANGA, MPTS London, CABSAT. 
Ik had echter voor de ANGA een belangrijke afspraak met Harmonic en die moest ik helaas afzeggen. 
Was goed geweest de leverancier persoonlijk te spreken en dan nu maar via een Teams Meeting. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik had echter voor de ANGA een belangrijke afspraak met Harmonic en die moest ik helaas afzeggen. 
Was goed geweest de leverancier persoonlijk te spreken en dan nu maar via een Teams Meeting.

 

ja jammer voor je, beterschap

maar ook met Teams Meeting kun je natuurlijk belangrijke zaken bespreken, voorstellen en vastleggen.

 

Impossible

Röyksopp, Alison Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teams Meetings werkt erg goed. 
Ik doe het een enkele keer vanuit auto zelfs als het dringend is. 
Maar toch, in de Corona tijd had ik het er helemaal mee gehad op het eind. En je wilt de mensen ook wel eens persoonlijk treffen, eten gaan, wat drinken. 
Dat heeft wat meer en bouwt ook een vriendschap op met collega’s partner’s, etc. 

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik naar de IBC in Brighton.:)

  • Haha 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Teams Meetings werkt erg goed. 
Ik doe het een enkele keer vanuit auto zelfs als het dringend is. 
Maar toch, in de Corona tijd had ik het er helemaal mee gehad op het eind. En je wilt de mensen ook wel eens persoonlijk treffen, eten gaan, wat drinken. 
Dat heeft wat meer en bouwt ook een vriendschap op met collega’s partner’s, etc. 

Ik heb je vorige maand ook in Las Vegas gemist. :eek:

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
1 uur terug, ceesv zei:

Ik naar de IBC in Brighton.:)


En ik naar het Montreux TV Symposium. Dat waren tijden. 
Veel leuker dan nu tegenwoordig 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...