Moderator ceesv Geplaatst: dinsdag om 14:55 Auteur Moderator Geplaatst: dinsdag om 14:55 De Duitse Bondsdag heeft in tweede instantie toch ingestemd met de benoeming van Friedrich Merz als bondskanselier. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: dinsdag om 19:32 Geplaatst: dinsdag om 19:32 Denk dat er nog wel wat discussies zullen zijn hoe het kan dat hij niet meteen benoemd is. Hij heeft in het verleden wel eens opmerkelijke uitspraken gedaan en denk dat die hem vandaag parten hebben gespeeld. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Daar dergelijke verkiezingen geheim zijn, zal er beslist wat werk op Merz afkomen om de stemming in de coalitie tot een succes te laten worden. Feit is dat hij "die Linke" en "die Grünen" nodig had om een meerderheid te krijgen. Dat kan ook zoals je schreef @gerrit B met zijn standpunten te maken hebben voor de verkiezingen , tijdens de coalitie gesprekken en nu. Het is een gewiekste advocaat die de politiek in gegaan is. Body and Soul Tony Bennett, Amy Winehouse
Tonskidutch Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden https://www.telegraaf.nl/nieuws/2026287908/woede-om-uitblijven-arrestaties-na-rellen-scheveningen-er-zijn-genoeg-beelden-van-dat-tuig-waarom-worden-die-niet-verspreid pak aan ga zelf ook eens aan de deur staan en zeg of roep dat ze niet welkom zijn oprotten of we doen even een burgerarrest stelletje nietsnutten Body and Soul Tony Bennett, Amy Winehouse
Gerard 76 Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden Het beleid in NL werkt dit aso gedrag in de hand. Iets met zachte heelmeesters. In Spanje weten ze wel raad met dit soort gajes, daar gaat ouderwets de knuppel erover, de enige remedie tegen dit soort hyena’s.
Tonskidutch Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden Maar ook veel bewoners en omstanders durven niks te zeggen over het gajes dat zulks uitvreet. Ook als kleine man die niet van knokken en/of vechten houd zeg ik er wel wat van als ik er getuige van ben. Welke rellende malloot zou dan zo een oude kleine man op z'n bek slaan? Ik ben niet bang. Wij hebben een burgerplicht. Sta op en zeg dit gaat te ver. Body and Soul Tony Bennett, Amy Winehouse
Gerard 76 Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden (aangepast) Denk alsjeblieft goed na voor je dat doet. Deze ‘jongeren’ waarvan we allemaal weten wat voor hyena’s t zijn pakken ook de ouderen, laatst nog op t nieuws hoe slecht dat afliep. Niet voor niets noem ik t hyena’s, alleen doen ze geen vlieg kwaad, maar in een groep is t een ander verhaal. 14 uren geleden aangepast door Gerard 76
minplus Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Ik denk dat dit soort jong extreem tuig ook individueel nergens aardig is. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Erwinnaar Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) 7 uren geleden, Gerard 76 zei: Denk alsjeblieft goed na voor je dat doet. Deze ‘jongeren’ waarvan we allemaal weten wat voor hyena’s t zijn pakken ook de ouderen, laatst nog op t nieuws hoe slecht dat afliep. Niet voor niets noem ik t hyena’s, alleen doen ze geen vlieg kwaad, maar in een groep is t een ander verhaal. Maar nooit pakken ze ouderen van eigen afkomst valt me wel op. Of zie ik dat verkeerd? 6 uren geleden aangepast door Erwinnaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen