cookie monster Geplaatst: gisteren om 13:10 Geplaatst: gisteren om 13:10 (aangepast) https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/10/27/colruyt-lidl-en-aldi-roepen-maria-tjes-terug-sinterklaasfees Nou , maria is momenteel giftig , wel potverdraaid-nog-aan-toe , en ik lust die maagdelijke snoepjes zo graag !! 😭 gisteren om 13:11 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden 3 uren geleden, Gerard 76 zei: Wat te denken van Paternotte? Paternotte is toch van D66? Klaver was/is Groen links zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden 4 uren geleden, Gerard 76 zei: Blijkbaar heeft een groot deel van Nederland weinig problemen met duurdere energie duurdere brandstof meer immigratie, waardoor meer azc’s meer criminaliteit zo zie je maar dat als je je campagne op de juiste manier weet te brengen en niet noemt dat je : Dan mag je blij zijn dat ze het straks niet alleen voor het zeggen krijgen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden AI doet het prima bij jou. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden niet alleen Ai hoor Vergeet niet dat D66 ook de huidige stikstof problemen heeft veroorzaakt terwijl ze nu roepen 10 nieuwe steden te zullen gaan bouwen. Euuhh........ hoe dan als je zelf een stikstofslot op Nederland hebt gezet waardoor er niet gebouwd kan/mag worden? Diezelfde partij wil dus ook niet minder maar meer AZC's en dan kleinschaliger en elke stad/dorp van het land. Als je dit dan allemaal leest dan vraag je je wel af hoe Nederland op deze partij heeft kunnen stemmen? Het kan haast niet anders dat men er maar op gestemd heeft omdat men wel een keer klaar is met de gevestigde orde (alsof D66 dat zelf niet is) en de nieuwe partijen niet echt een beter alternatief boden. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
dutchandrew Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Nog even deze....om bij Fransje te blijven in zijn eigen ooit gebruikte woorden..wat heeft u nu uiteindelijk voor elkaar gekregen....niets maar dan ook helemaal niets...eigen belang voor landsbelang waar u ook zat .... GEPRUTS en alleen maar GEPRUTS. Zelfs een fusie om zeep geholpen voor je eigen ego 1
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Het zal nog wel inzakken bij die PVV stemmers dat niemand met Wilders gaat regeren. 1 Altay Ummet Ozcan, Otyken
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 7 uren geleden Dat besef zal ook bij andere oppositie partijen moeten indalen. De regeringspartijen zullen tussen de 76 en 85 zetels vertegenwoordigen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) 39 minuten geleden, ceesv zei: Dat besef zal ook bij andere oppositie partijen moeten indalen. De regeringspartijen zullen tussen de 76 en 85 zetels vertegenwoordigen. Niet per se, wellicht zou juist in dit geval juist een minderheidskabinet op hoofdlijnen een snellere oplossing kunnen zijn dan een poging een kabinet te formeren van 76 of meer zetels met principieel onverenigbare standpunten. Over de belangrijkste problemen is de Kamer het inmiddels het toch wel eens. Stapjes voorwaarts met wisselende meerderheden zou in de huidige situatie wel eens meer kunnen oplossen dan oeverloze, polariserende discussies zowel binnen als buiten een kabinet zonder enige besluitvorming. Ze zouden samen D66/26 + CDA/18 + VVD/22 = 66 TK Zetels hebben. PS: Huidige kabinet Schoof: VVD 24 + BBB 8 = 32 TK zetels. 6 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 6 uren geleden 15 minuten geleden, Eduard07 zei: in dit geval juist een minderheidskabinet op hoofdlijnen een snellere oplossing kunnen zijn Nog meer kiezers die uitgesloten worden? Ik voorzie NSC toestanden bij D66. Of D66 moet een 180 graden draai op enige van hun standpunten maken. Bijvoorbeeld 10 steden bouwen met het door D66 geheiligde stikstof slot. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) 5 minuten geleden, ceesv zei: Nog meer kiezers die uitgesloten worden? Juist niet, he? Kijk naar Denemarken. (Het favoriete land van Marjolein Faber.) PS: Hoeveel "inspraak" hebben PVVers überhaupt? Dat willen toch helemaal geen inspraak. Geert beslist alles. 6 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) 17 uren geleden, gerrit B zei: zo zie je maar dat als je je campagne op de juiste manier weet te brengen en niet noemt dat je : Dan mag je blij zijn dat ze het straks niet alleen voor het zeggen krijgen. Klopt! Wilders belooft: Immigratie: "naar nul" BTW: "naar nul" Eigen Risico: "naar nul" En nog veel meer "naar nul" Met nul financiële onderbouwing. 🫣 6 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 6 uren geleden Ik denk dat je bevooroordeelt kijkt. De PVV verwoordt de dagelijkse problemen en overlast die ruim 2 miljoen inwoners/stemmers ervaren. In tegenstelling tot een prominente (ex) fractieleider die volgens eigen opgave op 5 minuten fietsen van een opvang in een grote bungalow woont. - Hij moet heel snel kunnen fietsen. - Hij vergeet te vertellen dat er een rivier en een industrieterrein tussen liggen. Hij ontkent en bagatelliseert de overlast die burgers ervaren. En in plaats van het land te besturen en problemen in ons land op te lossen is men in Den Haag alleen maar druk met conflicten op duizenden kilometers afstand waar men toch geen invloed op heeft. 2 minuten geleden, Eduard07 zei: Immigratie: "naar nul" BTW: "naar nul" Eigen Risico: "naar nul" Met het schrappen van de kosten voor de opvang van gelukzoekers kom je al een heel eind met de financiering van het ander.😉 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 2 minuten geleden, ceesv zei: En in plaats van het land te besturen en problemen in ons land op te lossen is men in Den Haag alleen maar druk met conflicten op duizenden kilometers afstand waar men toch geen invloed op heeft. Met het schrappen van de kosten voor de opvang van gelukzoekers kom je al een heel eind met de financiering van het ander.😉 Meer invloed dan je denkt. Zeker niet NUL. Het tweede is een (suggestieve) aanname, en zeker geen feitelijke onderbouwing. Ik denk dat je in dit geval bevooroordeeld kijkt. Wilders onderbouwt bewust financieel niet. Feit. Om fabels te kunnen creëren en in stand te kunnen houden. Gevolg. Zonder financiële onderbouwing worden dromen opeens reële opties. Toch? Zo niet, dan word ik vast "tegengewerkt". Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden BBB wat weten die dan? Altay Ummet Ozcan, Otyken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen