cookie monster Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/10/27/colruyt-lidl-en-aldi-roepen-maria-tjes-terug-sinterklaasfees Nou , maria is momenteel giftig , wel potverdraaid-nog-aan-toe , en ik lust die maagdelijke snoepjes zo graag !! 😭 4 uren geleden aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 3 uren geleden, Gerard 76 zei: Wat te denken van Paternotte? Paternotte is toch van D66? Klaver was/is Groen links zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 4 uren geleden, Gerard 76 zei: Blijkbaar heeft een groot deel van Nederland weinig problemen met duurdere energie duurdere brandstof meer immigratie, waardoor meer azc’s meer criminaliteit zo zie je maar dat als je je campagne op de juiste manier weet te brengen en niet noemt dat je : Dan mag je blij zijn dat ze het straks niet alleen voor het zeggen krijgen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 38 minuten geleden Geplaatst: 38 minuten geleden AI doet het prima bij jou. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 26 minuten geleden Geplaatst: 26 minuten geleden niet alleen Ai hoor Vergeet niet dat D66 ook de huidige stikstof problemen heeft veroorzaakt terwijl ze nu roepen 10 nieuwe steden te zullen gaan bouwen. Euuhh........ hoe dan als je zelf een stikstofslot op Nederland hebt gezet waardoor er niet gebouwd kan/mag worden? Diezelfde partij wil dus ook niet minder maar meer AZC's en dan kleinschaliger en elke stad/dorp van het land. Als je dit dan allemaal leest dan vraag je je wel af hoe Nederland op deze partij heeft kunnen stemmen? Het kan haast niet anders dat men er maar op gestemd heeft omdat men wel een keer klaar is met de gevestigde orde (alsof D66 dat zelf niet is) en de nieuwe partijen niet echt een beter alternatief boden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
dutchandrew Geplaatst: 22 minuten geleden Geplaatst: 22 minuten geleden Nog even deze....om bij Fransje te blijven in zijn eigen ooit gebruikte woorden..wat heeft u nu uiteindelijk voor elkaar gekregen....niets maar dan ook helemaal niets...eigen belang voor landsbelang waar u ook zat .... GEPRUTS en alleen maar GEPRUTS. Zelfs een fusie om zeep geholpen voor je eigen ego
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen