gerrit B Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 1 uur geleden, Eduard07 zei: Eerdmans, die nog nooit een Groninger heeft gesproken over de ellende van de gaswinning??🤮 Eentje die praat als een expert over gaswinning terwijl hij er de ballen verstand van heeft! Eentje die niet eens begrijpt dat we een co2 probleem hebben waar we zelf in Nederland last van hebben en niet een probleem is "bedacht door Brussel"? Blijkbaar zijn alle Groningers het toch ook niet met je eens. Even een citaat van RTV noord Quote JA21 grootste groeier na D66 en CDA in Groningen Wigboldus over groei JA21: 'Het hemd is nader dan de rok Jan Wigboldus van het Groninger Gasberaad vindt het moeilijk te bevatten dat JA21 – dat voor hervatting van de gaswinning is – na D66 en CDA de grootste groeier is in Groningen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 1 uur terug, gerrit B zei: Blijkbaar zijn alle Groningers het toch ook niet met je eens. Even een citaat van RTV noord Groningers zijn woest als je hier weer begint te boren! Ga daar maar van uit. JA21 mag dat goed in zijn oren knopen! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) 1 uur geleden, ceesv zei: Maar hoe je met een kerncentrale een huis verwarmt wist hij niet. Zo. Die zit! Toch? Scherp gevonden! 🤔😅😅 6 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Spotvogel Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 5 minuten geleden, Eduard07 zei: Zo. Die zit! Toch? Scherp gevonden! 🤔😅😅 Als dat nou het enige was waar hij geen idee van had.... Al veel vaker gezegd over Jette, erg leuk persoon, maar, geen kennis, geen kunde.. Wat dat betreft kan hij als premier (babbelen, mensen verbinden) minder schade aanrichten dan als minister met een technische taak.....
Eduard07 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 11 minuten geleden, Spotvogel zei: Als dat nou het enige was waar hij geen idee van had.... Al veel vaker gezegd over Jette, erg leuk persoon, maar, geen kennis, geen kunde.. Wat dat betreft kan hij als premier (babbelen, mensen verbinden) minder schade aanrichten dan als minister met een technische taak..... Oké. jij zegt het.🤔 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
gerrit B Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 1 uur geleden, Eduard07 zei: Groningers zijn woest als je hier weer begint te boren! Sommige Groningers ja, maar blijkbaar lang niet alle Groningers. Wordt er daarnaast ook nog eens ruimhartig gecompenseerd dan blijven er waarschijnlijk niet veel woeste Groningers over en kan er gewoon weer gas uit de bodem gehaald worden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) 33 minuten geleden, gerrit B zei: Sommige Groningers ja, maar blijkbaar lang niet alle Groningers. Wordt er daarnaast ook nog eens ruimhartig gecompenseerd dan blijven er waarschijnlijk niet veel woeste Groningers over en kan er gewoon weer gas uit de bodem gehaald worden. FICTIE! Een MEERDERHEID! Eerdmans weet niet eens hoe Groningen eruit ziet. Nieuwe putten gaat echt niet gebeuren. JA21 staat alleen samen met het FVD (waar het een afscheiding van is). Groningers willen niet eens een kerncentrale. Ze zijn Den Haag spuugzat. Dit is nou precies de reden waarom Groningers Den Haag tot op het bot wantrouwen. https://www.rtvnoord.nl/politiek/1358454/dit-zeggen-de-partijen-over-de-gaswinning-in-groningen "Uit de meest recente cijfers van het regionale Kieskompas blijkt dat een meerderheid van de Groningers (63 procent) wil dat alle gaswinning in onze provincie stopt." 4 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
gerrit B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Dat zagen we ook bij D66 die in 2023 werd afgestraft en maar 9 zetels overhield, nu amper 2 jaar later is men het debacle van toen blijkbaar al weer vergeten en staan ze weer op 26 zetels. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 17 minuten geleden, gerrit B zei: Dat zagen we ook bij D66 die in 2023 werd afgestraft en maar 9 zetels overhield, nu amper 2 jaar later is men het debacle van toen blijkbaar al weer vergeten en staan ze weer op 26 zetels. Wat zit je nou steeds zuur te bazelen? Ben je nou democraat of niet? Ik hoop zelf wel dat de meeste Nederlanders het Wilders debacle dit jaar jarenlang heugen! En vooral zijn valse en laffe beschuldigen en aanvallen op X (En ik hoop ook dat jij je m.b.t. de Groningers in het vervolg baseert op verifieerbare feiten en niet op propaganda-wensdenken uit een bepaalde politieke hoek! Groningers hebben jarenlang geknokt om gehoord te worden, maar die Eerdmans kletst meer oeverloos uit zijn nek dan dat hij luistert!) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen