Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
28 minuten geleden, Jan Ambers zei:

Hoe maak ik die GSM open?

Ik heb SIM nummer nodig en kan die vinden op de SIM ?

Maar  houdt dat openen geen risico van breuk LCD en print en connector/flatcable in ?

Probeer een haakse slijper.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
32 minuten geleden, Jan Ambers zei:

Hoe maak ik die GSM open?

Ik heb SIM nummer nodig en kan die vinden op de SIM ?

Maar  houdt dat openen geen risico van breuk LCD en print en connector/flatcable 

Steek eens een naald in het gaatje naast  de slede voor de sim kaart 

 

Mvg

SmartSelect_20250217_194723_Adobe Acrobat.jpg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

  • Moderator
Geplaatst:

Voor alle duidelijkheid en om schade te voorkomen:

 

Alsjeblieft.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

  • 4 weken later...
Geplaatst:

En waarom zou je hem open moeten maken voor je SIM nummer? Kun je bij Instellingen/Info gewoon vinden.  

 

*#96# geeft je imei

*#100# geeft je eigen telefoonnummer

.Voor dit soort Info hoeft je telefoon echt niet open.

  • Like 1

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

  • 4 maanden later...
Geplaatst:
Op 14-3-2025 om 09:53, Mimisiku zei:

 

*#96# geeft je imei

*#100# geeft je eigen telefoonnummer

Bij mij werkt dat niet. 
 

image.png.ba2200b97ca9ec5fdb2237a2b9ff0de0.png

 “On ne voit bien qu´avec le cœur.

L´essentiel est invisible pour les yeux”.

Geplaatst:

Nee, werkt niet bij iedere provider... 

Maar het SIM nummer achterhalen kan met diverse codes. Daar hoeft de telefoon niet voor open..

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst:

instellingen menu en info telefoon vind je de imei nummers gewoon

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...