Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dus minimaal 2 pitstops, 2 compounds, maar wel 3 unieke sets. Dus eraf/erop met 1 set mag niet ;)

Op een Fatbike zit je lekker als je last van aambeien en/of vaginale schimmel hebt ;)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst:

De verplichting van 2 pitstops brengt een enorm scala aan extra tactische mogelijkheden. 

Wie voorop rijdt zal in principe zo lang mogelijk door willen rijden en pas naar binnen gaan als er een vrije pitstop gemaakt kan worden. Dat kan eerder zijn bij een safety car situatie. Wie achteraan rijdt kan juist in de eerste- en/of tweede ronde al naar binnen komen en heeft vervolgens vrije lucht om weer aan te sluiten, een pitstop zonder tijdverlies. Alle teams daartussen zullen reageren op de stops van anderen, maar de pitstraat is snel vol als te veel auto's tegelijk naar binnen komen waardoor chaos en extra tijdverlies dreigt.

Wie vooraan rijdt heeft nu niet meer de luxe om tien seconden per ronde langzamer te gaan rijden, zoals afgelopen jaren, omdat het hele veld er toch niet voorbij kan, de 'undercut' is te krachtig. Die zal moeten wegrijden om een pitstop window mogelijk te maken.

Niemand weet op voorhand zeker wat de beste strategie zal zijn, de strategen zitten met de handen in het haar. We gaan het meemaken morgen.

Geplaatst:

zou wel eens een rommeltje kunnen worden daardoor en veel uitvallers door blutsen

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
Op 21-5-2025 om 10:43, Drs. IJzerbout zei:

De Qualifying is gratis en voor noppes op RTL Television te zien.

En nog even voor de compleetheid, het qualifying is ook gratis en reklamevrij te zien op SRF Info via de wide-beam van de Hete Vogel op 13° oost.

Dus woon je eventueel buiten de RTL Television Astra footprint dan kun het ook zien. 

SRF Info

Hotbird 13G Wide Beam

10.971 H, 29700, 2/3

Deze transponder ontvang ik in mijn gebied erg sterk. 
En….over Olav Mol zal ik niks meer zeggen. 🤗

Stay delulu !

Geplaatst: (aangepast)
23 minuten geleden, zeeteefje zei:

De verplichting van 2 pitstops brengt een enorm scala aan extra tactische mogelijkheden. 

Eigenlijk zegt de FIA daarmee dat het oude formule 1 niet interessant meer is en wil misschien als volgende maatregel brandstof tanken in de pits weer invoeren. 

Als de fik erin gaat wordt het weer spannend.

Die gasten zijn toch redelijk gestoord.

effe kijken bij Servus TV

hmm niks vandaag

aangepast door Tonskidutch
aanvulling

Midnight Cowboy

Toots Thielemans

Geplaatst:

Tipik wel vanaf 15.55

• Bedankt 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
56 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

En nog even voor de compleetheid, het qualifying is ook gratis en reklamevrij te zien op SRF Info via de wide-beam van de Hete Vogel op 13° oost.

Dus woon je eventueel buiten de RTL Television Astra footprint dan kun het ook zien. 

SRF Info

Hotbird 13G Wide Beam

10.971 H, 29700, 2/3

Deze transponder ontvang ik in mijn gebied erg sterk. 
En….over Olav Mol zal ik niks meer zeggen. 🤗

Even nog als toevoeging. 
In tegenstelling met RTL Television, is het via SRF Info ook nog in HD !

Altijd meegenomen. 

Stay delulu !

Geplaatst:
1 uur terug, Tonskidutch zei:

Eigenlijk zegt de FIA daarmee dat het oude formule 1 niet interessant meer is en wil misschien als volgende maatregel brandstof tanken in de pits weer invoeren. 

Wie weet. In het ergste geval krijgen we morgen kort na elkaar twee keer een rode vlag. Dan wisselt iedereen de banden onder rode vlag en is de rest van de race gewoon weer de gebruikelijke parade achter de race leider.

Geplaatst:

Q1

1) Leclerc

2) Norris

3) Piastri

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Huh?

voor jouw informatie

Tipic is franstalig / waals en dat kan ik ook verstaan.

Ahh, du sprechen auch Deutscheland ! 
Gut. 

Stay delulu !

Geplaatst: (aangepast)

Frans, Duits, Engels, Nederduits, Nederlands, Maastrichts dialect en een beetje Deens en dat klote Italiaans ben ik al weer vergeten sinds 2000

;)

aangepast door Tonskidutch
typo

Midnight Cowboy

Toots Thielemans

• Moderator
Geplaatst:

Mercedes is met 2 wagens uit de quali gevlogen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen