Drs. IJzerbout Geplaatst: woensdag om 10:20 Geplaatst: woensdag om 10:20 Het is weer zover. De Grand Prix van Spanje op het circuit van Barcelona - Catalunya dit weekend. Gratis te zien op RTL Television. Ook Grand Prix Radio met Olav Mol en naar verluid onze Sprietje als co-moderator en Side Kick. Dus ook ik verheug me bijzonder dit weekend. Hier de tijden: 1 Stay delulu !
Mojo Geplaatst: woensdag om 11:37 Geplaatst: woensdag om 11:37 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Gratis te zien op RTL Television. Also muss ich mich auf Deutsch umstellen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: woensdag om 12:38 Geplaatst: woensdag om 12:38 2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Het is weer zover. De Grand Prix van Spanje op het circuit van Barcelona - Catalunya dit weekend. Gratis te zien op RTL Television. Ook Grand Prix Radio met Olav Mol en naar verluid onze Sprietje als co-moderator en Side Kick. Dus ook ik verheug me bijzonder dit weekend. Hier de tijden: En niet alleen de race maar ook de kwalificatie op zaterdag is op RTL-Duitsland te zien.
Drs. IJzerbout Geplaatst: woensdag om 15:59 Auteur Geplaatst: woensdag om 15:59 (aangepast) Ja, klopt. Had ik vergeten te vermelden. Waarbij ik al vaker vermeldde dat mij persoonlijk de verslaggeving van de RTL reporters goed bevalt. Kay Ebel, Heiko Wasser, Florian König, Christian Danner. Die hebben goede kennis van zaken en niet dat sensatie geschreeuw als er wat bijzonders gebeurt. De reclames blijven in grenzen. Soms met split-screen. 4 uren geleden, Mojo zei: Also muss ich mich auf Deutsch umstellen. Leider. Du war haben müssen etwas Deutscheland sprechen. woensdag om 16:09 aangepast door Drs. IJzerbout Stay delulu !
moonchild Geplaatst: woensdag om 19:13 Geplaatst: woensdag om 19:13 Verslaglegging is wel minder met minder achtergrondinfo. Dit komt doorat Christian en Heiko gewoon in de studio in Keulen zitten Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 06:24 Geplaatst: gisteren om 06:24 Pff is dat anders dan die andere verslaggevers... Hebben allemaal tien of twaalf monitoren voor zich hangen met diverse feeds. Smoke On The Water Deep Purple
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 07:07 Auteur Geplaatst: gisteren om 07:07 Ik denk dat RTL Television dat doet vanwege een afspraak met Sky TV of vanwege om kosten te sparen. Ze zijn namelijk niet de primaire broadcaster. Maar het maakt niet veel uit. Stay delulu !
moonchild Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden 8 uren geleden, Tonskidutch zei: Pff is dat anders dan die andere verslaggevers... Hebben allemaal tien of twaalf monitoren voor zich hangen met diverse feeds. Als zij vanaf het circuit verslag doen dan komen zij buiten de uitzendingen ex-collega's/vriendjes tegen die bij de teams/fia/fom werken. Tijdens deze gezellige ontmoetingen krijgen zij info die nooit voor de camera verteld zou worden Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 uren geleden Auteur Geplaatst: 20 uren geleden Ehh….RTL Television heeft reporters op de race track en in de studio in Köln. Hier een laatste update: Präsentiert wird die Formel 1 bei RTL vom bewährten TV-Personal um Moderator Florian König, Moderatorin Laura Papendick, die Kommentatoren Heiko Wasser und Christian Danner, TV-Experte Günther Steiner sowie die Streckenreporter Kai Ebel und Alessa-Luisa Naujoks. Dus waar lullen we eigenlijk over? Mijn grote idool: Olav Mol zit volgens mij trouwens gewoon ergens in Nederland voor een monitor te zwetsen. 1 Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden 54 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Mijn grote idool: Olav Mol zit volgens mij trouwens gewoon ergens in Nederland voor een monitor te zwetsen. Inderdaad zwetsen, begrijp niet dat die man zo'n invloed heeft. Lijkt op Johan Derksen. Smoke On The Water Deep Purple
Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 uren geleden Auteur Geplaatst: 19 uren geleden 3 minuten geleden, Tonskidutch zei: 59 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Inderdaad zwetsen Ik mag dat eigenlijk niet meer zeggen. Komt d‘r weer gedonder van. 😂😂😂 Stay delulu !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen