Bolliebol Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden 1 uur geleden, kees321 zei: Spannend, boeiend, maar wat is die aanpassing dan, of is dat waar wij achter moeten zien te komen ? Of, je hebt bepaalde knopjes buiten functie gesteld ? Ik heb van het merendeel van de knopjes het ""metalen drukkertje"" verwijderd zodat hij niet meer per ongeluk van alles kan veranderen.
kees321 Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Juist ja, radio niet, ondertitels niet enzzz. Is dat nodig ? Jammer, als mijn kinderen met zoiets aankomen dan hoop ik, dat we vele jaren verder zijn. Maar, ik begrijp dat wel, zo ben ik ook bezig bij (oude) mensen in onze omgeving, helaas. En vaak lukt dat niet, dan is er toch weer iets wat fout kan gaan of niet mogelijk is, grrrrrr. Nmi moet ELK apparaat een herstel functie hebben om terug te gaan naar een vooraf ingestelde basis.
Mimisiku Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Daarom steeds een full-image backup maken. Apparaat installeren, compleet inrichten met zenderlijst, netwerk, etc. Dan een full backup maken. Gaat het fout, backup terugzetten. 1 Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
kees321 Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Dat klopt, maar dan helemaal automatisch, dat zou nog mooier zijn. Maar, in dit geval zou een hele eenvoudige DVB-C ontvanger ook volstaan, een humax 5300 (oid). Of ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen