blitz10 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden heb een iphone 14, deze geeft aan: iphone vergrendeld door eigenaar. Eigenaar kan ik niet meer bereiken, deze is overleden. Heb helaas geen inloggegevens of dergelijke. Contact gelegd met apple, maar helaas. Enig idee of ik nog op een of andere wijze de vergrendelling eraf krijg.? Heb eens op internet nagekeken, er is software voor( maar is deze betrouwbaar ? ) Daarom via deze weg, eens kijken of iemand hiermee ervaring heeft.
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Net gekocht van de overleden eigenaar? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
blitz10 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Nee, was een bekende van me, hebben alles af gezocht in huis, maar helaas.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Met behoud van de gegevens geef ik je weinig kans. Terug naar de fabrieksinstelling gaat misschien via een Apple store. Alle andere methodes op internet voor eigen risico en geen gegarandeerd resultaat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen