Boogschutter100 Geplaatst: gisteren om 18:11 Geplaatst: gisteren om 18:11 Welke splitter moet ik gebruiken om met 2 schotelantenne's naar 1 tv te gaan groeten Maurice
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 18:14 Moderator Geplaatst: gisteren om 18:14 Geen splitter, maar een diseqc schakelaar. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Oplossing Sprietje Geplaatst: gisteren om 18:57 Oplossing Geplaatst: gisteren om 18:57 Best getest: Durline 2/1 diseqc-switch. In Nederland te koop voor €9,15
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Nu zit ik met een soortgelijke vraag, kan ik dat met twee actieve terrestrische antennes die 5 volt voeding nodig hebben ook? Of is daar wat anders voor nodig? Pieleman Joost Prinsen
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden Terrestrisch ondersteunt het diseqc komando protocol niet, dat gaat dus niet werken. Je kan wel een antenne schakelaar op 12 volt gebruiken, gecombineerd met losse power inserters,, of een handschakelaar. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden hm... lastig dus, maar een handschakelaar had ik al gezien afgelopen week. Pieleman Joost Prinsen
wanderer Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) losse 5V voor de antenne en na de voeding de splitter, wel de 5V voeding van de apparaten uitzetten ik heb ooit zoiets gekocht 4 uren geleden aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
a33 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 4 uren geleden, ceesv zei: Je kan wel een antenne schakelaar op 12 volt gebruiken, ... @Tonskidutch: Je zou wellicht ook een diseqc switch kunnen modificeren, het diseqcprotocol-ic uitschakelen, met drie draadjes 5V schakelspanning naar de switch brengen (vergelijkbaar met een 0/12V switch, die overigens vaak ook op 5V werkt), en dan zou de switch wellicht gewoon de 5V antennespanning vanuit de receiver-coax kunnen doorgeven. Maar ik heb het nog nooit zo toegepast gezien; alleen de bekende MLord frankenstein modificatie voor antenneschakelen. Dus het zou een experimentje worden.... Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
trust Geplaatst: 42 minuten geleden Geplaatst: 42 minuten geleden Er bestaan ook diseqc generators b.v. Spaun SUG22 Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen