Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Wellicht dat men de e-mails van Microsoft over wijzigingen van abonnementen en de voorwaarden niet heeft gelezen de afgelopen vier jaar. Men is al enkele jaren overgestapt naar het jaarlijks betaalde abonnement wegens de zekerheid die Microsoft daarmee zelf heeft en dus ontwikkelingen, vernieuwingen kan budgetteren per jaar. Je cd'tje met microsoft office is al tijden niet meer werkzaam. De gunstigste is momenteel 99€/jaar voor Microsoft 365 inclusief 1 terrabyte Onedrive opslag. Mocht je dat allemaal niet willen betalen moet je de LibreOffice gaan gebruiken => linkje https://nl.libreoffice.org/ p.s. sommige licentie aankopen waren ook helemaal niet legitiem en die worden sowieso door Microsoft afgestoten en hebben dus geen verdere ondersteuning meer te verwachten. You Better Hide Yello, Heidi Happy
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Op 27-11-2025 om 10:05, ceesv zei: Ik krijg net een mail dat de verlenging van mijn Microsoft 365 familie abonnement van € 99 naar € 129 gaat. Slechts 30% in prijs verhoogd. Ik kwam ondertussen het volgende tegen als verklaring voor de prijsstijging. Waarom Microsoft 365 jaarlicenties duurder zijn geworden. Vanaf 2025 zijn de prijzen van Microsoft 365 Personal en Family flink gestegen. Dat komt door de toevoeging van Co-Pilot en het stopzetten van de actiekortingen door Microsoft. Co-Pilot Dit is een AI-functie die je helpt bij het schrijven van teksten, het analyseren van gegevens, het maken van samenvattingen en meer. Dat klinkt handig, maar het uitvoeren van AI vereist veel rekenkracht – en die kosten worden doorberekend aan de gebruiker. De toevoeging van Co-Pilot is daarom een van de directe redenen waarom de prijs van Microsoft 365 is gestegen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ja voor scholing van de taal, grammatica, spelling en of vertalingen moet je betalen, lijkt me evident. You Better Hide Yello, Heidi Happy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen