kees321 Geplaatst: vrijdag om 11:43 Geplaatst: vrijdag om 11:43 Ja ! Die bedoel ik. Handheld, met losse triax adapter ? ( als ik het goed heb ) Later kwam er de 914 als opvolger ( als ik het goed heb )
Drs. IJzerbout Geplaatst: vrijdag om 14:03 Geplaatst: vrijdag om 14:03 2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: camera op de markt met lexicons Met leddicons moet dat heten. De iPhone was me weer eens voor. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
cookie monster Geplaatst: zaterdag om 21:35 Geplaatst: zaterdag om 21:35 Op 16-12-2025 om 20:32, de vrije fries zei: Als laatste wordt Mariah Careys "Unplugged"-concert uit 1992 uitgezonden, voordat de muziek in de oudejaarsnacht rond 1:15 uur wordt stopgezet. Dan zal ik al zondermeer en sowieso zeker niet kijken !! Mijn tinnitus klinkt zelfs aangenamer !! 😨 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
sattv4iedereen Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden het verdwijnen van muziekzenders, zou dat zijn door de opmars van youtube? misschien zijn er nog andere video muziek platformen die ik niet ken? prettige feesten. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Op 20-12-2025 om 22:35, cookie monster zei: Dan zal ik al zondermeer en sowieso zeker niet kijken !! Mijn tinnitus klinkt zelfs aangenamer !! 😨 Dan moet je eens naar de stream van mijn favoriete radiozender: Radio Bloemendaal luisteren. 👂 Dan ben je meteen genezen ❤️🩹 van je tinnitus. https://www.radioviainternet.nl/radio-bloemendaal “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Op 16-12-2025 om 21:48, Schotelspeller zei: Dit gaat voor alle Europese algemene MTV kanalen gelden: 24 uur 7 dagen per week pulp beeldvulling. Wat ooit revolutionair was aan het begin van het kabeltijdperk! MTV was ooit vernieuwend met het verschijnsel "clips". Inmiddels - nota bene - zo'n 40 jaar geleden, maar weet het nog goed. https://www.nporadio2.nl/nieuws/npo-radio-2/ebbcff0e-ec84-44df-a2f4-ba16b6fd7656/39-jaar-geleden-werd-de-eerste-aflevering-van-mtv-uitgezonden (Er waren toen zelfs nog zeezenders....) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 12 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: https://www.radioviainternet.nl/radio-bloemendaal En anders was er op zeezender Caroline die Radio Bloemendaal- dissident er wel op 259..... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Dat…..zal Cookie Monster mooi vinden, vooral met deze vrome, heilige, plechtige dagen: de Dominee op Caroline. Nu nog een audio -plug in- voor de niet te evenaren middengolf klank met gekraak en dan kunnen de Kerstdagen niet meer stuk. Misschien nog een fles Bokma Jonge Jenever erbij want er werd flink gezopen op die schepen en een slof Zware van Nelle of Golden American sigaretten Dan heb je helemaal de sfeer van toen te pakken. 2 uren geleden aangepast door Drs. IJzerbout Aanvulling “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur geleden, Eduard07 zei: MTV was ooit vernieuwend met het verschijnsel "clips". Dat was ook leuk. Maar de muziek van toen was veel beter dan die rotzooi van tegenwoordig. Naarmate MTV ouder werd ging het achteruit met het muziek aanbod. En nu is het alleen maar meuk. Alles door 10 voudig compressors gejoekelt en met de digitale voorslaghamer aan gort geslagen. Voor mij hoeft het niet meer met die rotherrie van tegenwoordig. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen