Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:
5 uren geleden, Tonskidutch zei:

uh ik loop ook als voetgangers gevaar als ik lopende deel neem aan het verkeer met een hoofdtelefoon (noise canceling and all) op mijn hoofd

Er zijn zelfs mensen die hun hoofd enkel naar het telefoontje omlaag gericht hebben en zelfs de tegemoetkomende voetganger niet waarnemen.

Je kan er een dikke bult op je voorhoofd aan over houden.

Met een fatbike fietser of automobilist die door die onoplettendheid iemand aanrijdt kan een dodelijk slachtoffer hebben veroorzaakt.

Wanneer je deelneemt aan het verkeer dien je op te letten om ongelukken te voorkomen.

Dit lijkt me relevant voor alle deelnemers van t verkeer dus ook voetgangers 

Een koptelefoon met noisecancelling in t verkeer is mijns insziens niet ok

Geplaatst:

https://www.nu.nl/midden-oostenconflict/6391514/live-iran-zowel-iran-als-vs-hoopt-bemanningslid-amerikaanse-f-15-te-vinden.html

https://nos.nl/artikel/2608955-witte-huis-wil-hoogste-defensiebudget-in-jaren-en-benoemt-vance-tot-fraude-tsaar

Elke dag een verdere escalatie.

Project2025 lijkt op volle kracht het doel te bereiken: totale chaos en greep naar de absolute macht in de VS.

En in November geen Midterms meer. Want het is dan oorlog binnen en buiten de VS.

• Haha 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vanmorgen in WNL bevestigde oud minister van der Wal dat de auto de melkkoe was van de overheid.

In 2025 goed voor een gezamenlijke opbrengst van 22 miljard bestaande uit opbrengsten van accijns, opbrengsten van houderschapsbelasting, opbrengsten door BPM, opbrengsten door boetes, opbrengsten door parkeren.

Van deze 22 miljard wordt slechts 5 miljard terug geïnvesteerd en de rest "verdwijnt" in de pot algemeen.

Verder gaf ze aan dat er een flink gat gaat ontstaan door het elektrisch rijden aangezien deze groep dus niet/weinig "mee betaald" aan deze inkomstenbron.

Reden dat de overheid dus op zoek is naar een manier om dit te compenseren.

Dit via de brandstof te laten lopen gaat niet want die is al de hoogste van heel Europa en degene die veel rijdt betaald nu ook al veel accijns.

Vandaar dat men dus op zoek is naar een manier van rekeningrijden waarbij je weer veel gaat betalen als je ook veel kilometers maakt ongeacht welke energie je daarvoor gebruikt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

• Moderator
Geplaatst:

Ter vergelijking, de wegenbelasting per jaar voor mijn wagen.

Nederland: € 2.300

Duitsland    €    250

Frankrijk      €        0

Prijs Diesel per liter

Nederland: € 2,52

Duitsland    € 2,18

Frankrijk      € 2,25

Trek je eigen conclusie

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Tja 

Dit zie je toch mijlenver aankomen?

Wanneer je voor een Gods vermogen je huis voorziet van warmtepomp, panelen en een laadpaal met als doel te profiteren van je investering dan sla je op termijn dus de plank finaal mis.

Het is duidelijk niet de bedoeling dat autorijden, in welke vorm dan ook, betaalbaarder wordt.

De gederfde inkomsten zullen gecompenseerd moeten worden.

Geplaatst:

Nou ja misschien wel goed gezien als vaststelling maar van links midden en rechts moeten ze je die centen afpakken om de begroting "enigszins" op orde te krijgen. Dus ik verwacht geen enkele verbetering de komende jaren.

Je kan dus maar beter kijken of er op een andere manier nog geld te besparen valt.

Run Run Run, Mollina Bass Mix

Yeah but NO

• Moderator
Geplaatst:

Maak je keuze,

Budget begroting 2026

Stikstof                               20 miljard

Asiel en migratie                 9 miljard

Windenergie op zee            8 miljard

Klimaat en groene groei  13 miljard

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Oh ja, er zit ook nog ruim 1500 miljard

in de pensioenpot,

mocht er nog meer nodig zijn om de aarde 0,0000036 graden af te koelen.

Wij werken wel wat langer door terwijl de rest van Europa wel met pensioen kan voordat t lichaam op is en je er niks meer aan hebt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen