Mojo Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 18 minuten geleden, MrDish zei: Nee , ik ben niet in de war met Dishpointer. Ik had vroeger 2 Site`s waar ik veel mee werkte in verband met obstakels. Mvg Deze misschien? https://www.satellite-calculations.com/ You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) 16 minuten geleden, MrDish zei: Hé hé, vandaar die 2e Site. Snap te !? Die 2e site wordt bij mij meteen geblokkeerd omdat het een phishing site is. Veel succes met die site. Maar waarom zoeken naar iets terwijl ik je een uitstekende site gegeven heb waar je de schotel en het obstakel precies op een satellietbeeld kunt aangeven? 5 uren geleden aangepast door Sprietje
MrDish Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden 15 minuten geleden, Mojo zei: Deze misschien? https://www.satellite-calculations.com/ Nope.
a33 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 3 uren geleden, Sprietje zei: Dishpointer heeft nooit een kaartje gehad dus ook geen obstakelhoogte. Mm, gevalletje ouderdomsamnesia? Oud plaatje: https://www.satellitescommunity.de/forum/index.php?thread/2749-a-challenge-for-ingenuity/&postID=49137#post49137 Daar staat toch duidelijk in het kaartje (!) de line-of-site checker rechtsboven. @MrDish: Huidige dishpointer.com heeft het ook, op standaard 50 meter. Kies de twee boompjes middenonder in het scherm. Ik ervaar alleen wat moeite met het verplaatsen van de afstand van de afstandsdruppel; gaat niet altijd makkelijk. Heb nog niet uitgezocht hoe dat gaat, mag jij doen. Edit: je moet de linkermuisknop lang indrukken, dan gaat de schim van de druppel erboven hangen, en pas dan kun je 'm verplaatsen. Groet, A33 2 uren geleden aangepast door a33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
MrDish Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 5 minuten geleden, a33 zei: Mm, gevalletje ouderdomsamnesia? Oud plaatje: https://www.satellitescommunity.de/forum/index.php?thread/2749-a-challenge-for-ingenuity/&postID=49137#post49137 Daar staat toch duidelijk in het kaartje (!) de line-of-site checker rechtsboven. @MrDish: Huidige dishpointer.com heeft het ook, op standaard 50 meter. Kies de twee boompjes middenonder in het scherm. Ik ervaar alleen wat moeite met het verplaatsen van de afstand van de afstandsdruppel; gaat niet altijd makkelijk. Heb nog niet uitgezocht hoe dat gaat, mag jij doen. Edit: je moet de linkermuisknop lang indrukken, dan gaat de schim van de druppel erboven hangen, en pas dan kun je 'm verplaatsen. Groet, A33 Edit: je moet de linkermuisknop lang indrukken, dan gaat de schim van de druppel erboven hangen, en pas dan kun je 'm verplaatsen. Allang bekent . Zojuist, MrDish zei: Edit: je moet de linkermuisknop lang indrukken, dan gaat de schim van de druppel erboven hangen, en pas dan kun je 'm verplaatsen. Allang bekent . Maar nog niet wat ik zoek Balen dat die Site uit de lucht is Satlex.be
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 6 minuten geleden, MrDish zei: Balen dat die Site uit de lucht is Satlex.be Voor ongeveer 10 Euro kan je satlex.be zelf registreren, hij is vrij. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
a33 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 15 minuten geleden, MrDish zei: Allang bekent . Maar nog niet wat ik zoek Als dat allang bekent(sic!) is, had je dat wat duidelijker kunnen aangeven. Dan hoeven wij dat niet allemaal aan te dragen als mogelijkheid. Satlex heeft overigens wel een hindernis calculator. En als dat de site is die sprietje bedoelde: SATLEX heeft inderdaad nooit een kaartje gehad. @MrDish : Veel succes verder! Ik haak af. Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden verplaatsen is simpel : de juiste locatie met dubbelklik muis aanpunten en dan gaat het puntje erheen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
MrDish Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 19 minuten geleden, ceesv zei: Voor ongeveer 10 Euro kan je satlex.be zelf registreren, hij is vrij. Heb je een Link , probeer ik in contact te komen
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Even voor de duidelijkheid, je kan die URL registreren, dan is hij jou eigendom. Op dit moment is die vrij, er is dus geen link naar een eventuele voorganger. Mijn browser kan op het internet geen enkele referentie terug vinden van satlex.be Dat zou kunnen betekenen dat die site nooit heeft bestaan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 8 minuten geleden, ceesv zei: Even voor de duidelijkheid, je kan die URL registreren, dan is hij jou eigendom. Op dit moment is die vrij, er is dus geen link naar een eventuele voorganger. Mijn browser kan op het internet geen enkele referentie terug vinden van satlex.be Dat zou kunnen betekenen dat die site nooit heeft bestaan. Spit Sat4all.com maar is door . dan zie je meer dan alleen 3 posten ,nu dan 4 .
Sprietje Geplaatst: 26 minuten geleden Geplaatst: 26 minuten geleden 1 uur geleden, a33 zei: Als dat allang bekent(sic!) is, had je dat wat duidelijker kunnen aangeven. Dan hoeven wij dat niet allemaal aan te dragen als mogelijkheid. Satlex heeft overigens wel een hindernis calculator. En als dat de site is die sprietje bedoelde: SATLEX heeft inderdaad nooit een kaartje gehad. @MrDish : Veel succes verder! Ik haak af. Groet, A33 Natuurlijk bedoelde ik Satlex want daar had Mr. Dish het over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen