Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
16 minuten geleden, MrDish zei:

Hé hé, vandaar die 2e Site. Snap te !?

Die 2e site wordt bij mij meteen geblokkeerd omdat het een phishing site is. Veel succes met die site.

Maar waarom zoeken naar iets terwijl ik je een uitstekende site gegeven heb waar je de schotel en het obstakel precies op een satellietbeeld kunt aangeven?

aangepast door Sprietje
Geplaatst: (aangepast)
3 uren geleden, Sprietje zei:

Dishpointer heeft nooit een kaartje gehad dus ook geen obstakelhoogte.

Mm, gevalletje ouderdomsamnesia?

Oud plaatje:

https://www.satellitescommunity.de/forum/index.php?thread/2749-a-challenge-for-ingenuity/&postID=49137#post49137

Daar staat toch duidelijk in het kaartje (!) de line-of-site checker rechtsboven.

@MrDish:

Huidige dishpointer.com heeft het ook, op standaard 50 meter. Kies de twee boompjes middenonder in het scherm.

Ik ervaar alleen wat moeite met het verplaatsen van de afstand van de afstandsdruppel; gaat niet altijd makkelijk. Heb nog niet uitgezocht hoe dat gaat, mag jij doen.

Edit: je moet de linkermuisknop lang indrukken, dan gaat de schim van de druppel erboven hangen, en pas dan kun je 'm verplaatsen.

Groet,

A33

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

Geplaatst:
5 minuten geleden, a33 zei:

Mm, gevalletje ouderdomsamnesia?

Oud plaatje:

https://www.satellitescommunity.de/forum/index.php?thread/2749-a-challenge-for-ingenuity/&postID=49137#post49137

Daar staat toch duidelijk in het kaartje (!) de line-of-site checker rechtsboven.

@MrDish:

Huidige dishpointer.com heeft het ook, op standaard 50 meter. Kies de twee boompjes middenonder in het scherm.

Ik ervaar alleen wat moeite met het verplaatsen van de afstand van de afstandsdruppel; gaat niet altijd makkelijk. Heb nog niet uitgezocht hoe dat gaat, mag jij doen.

Edit: je moet de linkermuisknop lang indrukken, dan gaat de schim van de druppel erboven hangen, en pas dan kun je 'm verplaatsen.

Groet,

A33

Allang bekent .

Zojuist, MrDish zei:

Allang bekent .

Maar nog niet wat ik zoek 

Balen dat die Site uit de lucht is Satlex.be

• Moderator
Geplaatst:
6 minuten geleden, MrDish zei:

Balen dat die Site uit de lucht is Satlex.be

Voor ongeveer 10 Euro kan je satlex.be zelf registreren, hij is vrij.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
15 minuten geleden, MrDish zei:

Allang bekent .

Maar nog niet wat ik zoek 

Als dat allang bekent(sic!) is, had je dat wat duidelijker kunnen aangeven. Dan hoeven wij dat niet allemaal aan te dragen als mogelijkheid.

Satlex heeft overigens wel een hindernis calculator.

En als dat de site is die sprietje bedoelde: SATLEX heeft inderdaad nooit een kaartje gehad.

@MrDish Veel succes verder! Ik haak af.

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

Geplaatst:

verplaatsen is simpel : de juiste locatie met dubbelklik muis aanpunten en dan gaat het puntje erheen

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
19 minuten geleden, ceesv zei:

Voor ongeveer 10 Euro kan je satlex.be zelf registreren, hij is vrij.

Heb je een Link , 

probeer ik in contact te komen 

• Moderator
Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid, je kan die URL registreren, dan is hij jou  eigendom.

Op dit moment is die vrij, er is dus geen link naar een eventuele voorganger.

Mijn browser kan op het internet geen enkele referentie terug vinden van satlex.be

Dat zou kunnen betekenen dat die site nooit heeft bestaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
8 minuten geleden, ceesv zei:

Even voor de duidelijkheid, je kan die URL registreren, dan is hij jou  eigendom.

Mijn browser kan op het internet geen enkele referentie terug vinden van satlex.be

Spit Sat4all.com maar is door . dan zie je meer dan alleen 3 posten ,nu dan 4 .

Geplaatst:
1 uur geleden, a33 zei:

Als dat allang bekent(sic!) is, had je dat wat duidelijker kunnen aangeven. Dan hoeven wij dat niet allemaal aan te dragen als mogelijkheid.

Satlex heeft overigens wel een hindernis calculator.

En als dat de site is die sprietje bedoelde: SATLEX heeft inderdaad nooit een kaartje gehad.

@MrDish Veel succes verder! Ik haak af.

Groet,

A33

Natuurlijk bedoelde ik Satlex want daar had Mr. Dish het over.

Geplaatst:
2 uren geleden, ceesv zei:

Satlex.be heeft wel degelijk bestaan. Ik heb er vaak mee gewerkt. Zie de bijlage het bewijs dat het heeft bestaan.

Satlex.be.png

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...