Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 07:47 Moderator Geplaatst: gisteren om 07:47 3 uren geleden, Miauw zei: Maar welke zijn dat, Welke zijn wat? Wat is je vraag? In het door jou gekopieerde bijdrage staat toch het antwoord?, Lees anders het hele onderwerp nog eens door. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Miauw Geplaatst: gisteren om 15:26 Auteur Geplaatst: gisteren om 15:26 7 uren geleden, ceesv zei: Welke zijn wat? Wat is je vraag? In het door jou gekopieerde bijdrage staat toch het antwoord?, Lees anders het hele onderwerp nog eens door. Welke landen (nog) DVB-T de eerste versie gebruiken, zeg maar DVB-T1 ? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Moderator ceesv Geplaatst: 22 uren geleden Moderator Geplaatst: 22 uren geleden Engeland. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Miauw Geplaatst: 15 uren geleden Auteur Geplaatst: 15 uren geleden 6 uren geleden, ceesv zei: Engeland. Is dat de enige (nog) in Europa? En in de rest van de wereld? Zuid Afrika loopt van wat ik gehoord heb met veel dingen achter. Hoe zit het met Turkije en Marokko? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden 8 uren geleden, Miauw zei: En in de rest van de wereld? Misschien nog ergens in het heelal? 8 uren geleden, Miauw zei: Zuid Afrika loopt van wat ik gehoord heb met veel dingen achter. Jij hoort veel!?!? Je kan zelf ook onderzoek doen op internet. Zo lees ik het volgende: Op 14 januari 2011 koos het Zuid-Afrikaanse ministerie van Communicatie de Europese norm DVB-T2 als norm voor digitale televisie in Zuid-Afrika, in navolging van de trend die door verschillende Afrikaanse landen was ingezet. Wat betreft dat achterlopen van Zuid Afrika, Nederland had pas DVB-T2 in 2019. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 13 uren geleden, Miauw zei: En in de rest van de wereld? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen