Sprietje Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Bij het openen van sat4all wordt gevraagd om toestemming om uw persoonsgegevens te gebruiken voor het volgende: - Gepersonaliseerde advertenties en content, advertentie- en contentmetingen, doelgroepenonderzoek en ontwikkeling van diensten - Informatie op een apparaat opslaan en/of openen Hoe kan dit uitgeschakeld worden?
Moderator ceesv Geplaatst: 16 uren geleden Moderator Geplaatst: 16 uren geleden Het lijkt er dan op, dat je elke keer je browser gegevens of functionele cookies wist bij het uitloggen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 15 uren geleden Auteur Geplaatst: 15 uren geleden Ja dat klopt maar waarom wil Sat4all honderden cookies bij mij plaatsen?
jeevanhoof Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Hier valt het nog mee. Er zijn sites die ook 100 den cookies willen plaatsen. Ze lijken allemaal afgevinkt, tot je door de lijst gaat en ergens cookie tegenkomt die je niet kan uitschakelen. ( en het is geen functionele cookie) Die site doe ik al niet verder open. Dan heb je ook nog het algemeen belang. Dat zijn cookies waarvan de leverancier vindt dat ze nodig zijn voor u.🤐 Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
cookie monster Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 16 minuten geleden, jeevanhoof zei: en ergens cookie tegenkomt You rang my lord ?? Hier ben ik 😆 2 uren geleden, Sprietje zei: Bij het openen van sat4all Hier geen last van cookies 😉 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Sprietje Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Als je bij Sat4all.com inlogt, worden door 200 leveranciers cookies geplaatst. Daarnaast worden ook cookies geplaatst wegens gerechtvaardigd belang. Wat betekent gerechtvaardigd belang? Bepaalde leveranciers vragen u niet om uw toestemming, maar gebruiken uw persoonsgegevens op grond van hun gerechtvaardigd belang. Uhh….., welk gerechtvaardigd belang hebben al deze leveranciers om bij mij allerlei informatie te stelen? Nu zijn er schakelaars aanwezig om deze cookies uit te schakelen maar dan moet je maar liefst 68 schakelaars op uit zetten die standaard op “aan” staan. Dat is onbegonnen werk. Ik snap niet dat Sat4all zich leent voor deze praktijken en hun leden opzadelt met deze berg aan cookies. Degenen die zeggen nooit voor de keuze staan om wel of geen cookies geplaatst te krijgen, hebben deze cookies al lang in hun computer staan en weten dus niet dat ze aan 200 leveranciers allerlei gegevens af staan. Als Sat4all niet stop met deze cookies, dan stop ik met het bezoeken van de site sat4all.
Zilverhippie Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ik vermoed dat je dan nog veel sites aan je lijstje zal moeten toevoegen als je die regel gaat hanteren. Misschien is een browser die privacy vooropstelt een minder drastische optie?
Sprietje Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Ik dacht dat Firefox toch redelijk goed was wat betreft de privacy vergeleken met andere browsers.
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 9 minuten geleden, Sprietje zei: Ik dacht dat Firefox toch redelijk goed was wat betreft de privacy vergeleken met andere browsers. Is ook zo. Het is alleen dat men ten gevolge van Europese regels de mazen is gaan opzoeken. Gerechtvaardigd belang (voor wie??) is er zo een. Maak het dan bewerkelijk voor de gebruiker om deze uit te schakelen en zie daar de situatie waarin we nu zitten. Een beetje van: vraag: mag ik geld van u pakken? antw: Nee. Vraag: kan ik die 50 euro van u dan wel hebben? antw: Nee x80 zeggen dan You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Denk dat @Michel anderhalf jaar geleden het prima heeft uitgelegd waarom cookies gebruikt worden. En een mogelijke vriend worden van sat4all om dus geen cookies maar anderszins te helpen het board gaande te houden is ook uitgelegd. Water From A Vine Leaf William Orbit
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden 15 uren geleden, ceesv zei: Het lijkt er dan op, dat je elke keer je browser gegevens of functionele cookies wist bij het uitloggen. 14 uren geleden, Sprietje zei: Ja dat klopt Wanneer je functionele cookies toestaat en niet wist bij het uitloggen is je probleem opgelost. Je voorkeuren zijn dan bekend bij de forum software en hoeven niet telkens opnieuw ingesteld te worden. Bedenk ook, dat het forum kosten veroorzaakt voor het beheer, licentiekosten, hosting etc.welke (in beperkte mate) gedekt worden door bijvoorbeeld Google ads. en genereuze bijdragen van sommige forumleden. Het beheer, moderatie en onderhoud kost (heel veel) vrije tijd en wordt zonder vergoeding uitgevoerd. Sat4all heeft nog steeds een functie voor de satellietkijker, dat proberen we voorlopig nog in stand te houden. Wat de cookies betreft, verwijs ik naar artikel 11.7a van de Telecommunicatiewet, bekend als de ‘Cookiewet’. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 1 uur geleden Beheerder Geplaatst: 1 uur geleden 2 uren geleden, Sprietje zei: Als Sat4all niet stop met deze cookies, dan stop ik met het bezoeken van de site sat4all. Met dat soort opmerkingen kan ik echt heel weinig. De Google cookies kan je weigeren met de tool onderaan de site. Die google banners leveren haast niets meer op en dekken de kosten voor hosting niet eens meer volledig. Er moet al eigen geld bij. Niet veel maar toch. We hebben die inkomsten dus nodig want anders kan niemand sat4all meer bezoeken, want dan stop ik er simpelweg mee. Als jij dus vind dat je dan sat4all niet meer moet bezoeken, prima, tot ziens! Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 29 minuten geleden Geplaatst: 29 minuten geleden zo was weer eens in een donatie bui 😁 ondanks dat ik geen cookies probleem heb 😉 1 Water From A Vine Leaf William Orbit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen