Drs. IJzerbout Geplaatst: zaterdag om 06:51 Geplaatst: zaterdag om 06:51 Op 5-3-2026 om 07:05, Sprietje zei: Als Sat4all niet stop met deze cookies, dan stop ik met het bezoeken van de site sat4all. Hey Sprietje, wat is er nou weer aan de hand? Ben je slecht aan het afkicken of zo? Als je privacy belangrijk is dan moet je helemaal niet op het www vertoeven of naar Iran verhuizen. Dan heb je helemaal geen internet. Ik geef Michel gelijk wat betreft het hosten van een site als deze. Dat kost geld voor hardware, licenties, huur, onderhoud, tijd, geduld, inspanning. Dit is voor de users gratis. En dan ga jij ook nog voorwaarden stellen? Kom op zeg…wees een waardig V.I.P. lid en loop niet zo te stressen met je cookies. 1 2 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 11:01 Geplaatst: maandag om 11:01 op de valreep gelezen; https://tweakers.net/nieuws/245508/ap-sites-mogen-wel-degelijk-geld-vragen-als-alternatief-voor-trackingcookies.html He's Sailing 'Jon & Vangelis
Sprietje Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Op 7-3-2026 om 07:51, Drs. IJzerbout zei: Hey Sprietje, wat is er nou weer aan de hand? Ben je slecht aan het afkicken of zo? Als je privacy belangrijk is dan moet je helemaal niet op het www vertoeven of naar Iran verhuizen. Dan heb je helemaal geen internet. Ik geef Michel gelijk wat betreft het hosten van een site als deze. Dat kost geld voor hardware, licenties, huur, onderhoud, tijd, geduld, inspanning. Dit is voor de users gratis. En dan ga jij ook nog voorwaarden stellen? Kom op zeg…wees een waardig V.I.P. lid en loop niet zo te stressen met je cookies. Ik betaal toch jaarlijks geld voor de site Sat4all.com. Moet ik dan ook nog bestookt worden door honderden bedrijven die allemaal cookies plaatsen?
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Nee, je hoeft in principe je voorkeuren eenmalig aan te geven, indien je ervoor kiest de functionele cookies op te slaan op je computer. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Ik wil helemaal geen honderden cookies van bedrijven opslaan en blijkbaar kan dat niet zonder. 1 uur geleden aangepast door Sprietje
Beheerder Michel Geplaatst: 1 uur geleden Beheerder Geplaatst: 1 uur geleden Hoe gaat de browser dan onthouden welke cookies je wel wilt en hoe gaat de forum software onthouden of je ingelogd bent en welke items je al gelezen hebt? Je zult de functionele cookies gewoon moeten accepteren. Daar is ook niets mis mee. Ik denk dat je simpelweg op een verkeerd been gezet bent en niet geheel begrijpt hoe cookies werken en wat ze doen. Zie het even als echte koekjes. Je hebt vieze koekje en lekkere. Die lekkere moet je willen, die vieze niet Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Het is totaal niet interessant welke items ik al gelezen heb. Dat weet ik echt wel.
Beheerder Michel Geplaatst: 1 uur geleden Beheerder Geplaatst: 1 uur geleden Lol, niets wat ik schrijf gaat het duidelijk maken vrees ik. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 59 minuten geleden Geplaatst: 59 minuten geleden Uhm als ik nu dit cookie systeem niet meer ga begrijpen, hetgeen heel best zou kunnen in de toekomst, maak je me dan een chocolademelk met veel suiker? 😁 Anders ga ik zelf cookies bakken. Verdien ik er nog wat aan. 😏 He's Sailing 'Jon & Vangelis
Sprietje Geplaatst: 57 minuten geleden Auteur Geplaatst: 57 minuten geleden Ik ben niet tegen het plaatsen van noodzakelijke cookies van Sat4all maar wel van het plaatsen van honderden cookies door tientallen bedrijven die vinden dat ze een gerechtvaardigd belang hebben die alleen maar uit te zetten zijn door 68 schakelaars uit te zetten.
Moderator ceesv Geplaatst: 57 minuten geleden Moderator Geplaatst: 57 minuten geleden 1 uur terug, Sprietje zei: Ik wil helemaal geen honderden cookies van bedrijven opslaan en blijkbaar kan dat niet zonder. Ik zal nog een poging doen. Wanneer je aan het begin van je sessie aangeeft welke reclame cookies je niet wilt toestaan, maar aan het einde van je sessie nu net dat ene (functionele) cookie weer wist waarin je voorkeur wordt opgeslagen, ben je bij je volgende sessie weer bij "af". Het gaat er tenslotte niet om wat je zelf onthoudt, maar wat de board software zich over je voorkeuren "herinnert". Anders is het elke dag weer Groundhog day Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 33 minuten geleden Geplaatst: 33 minuten geleden 1 uur terug, Sprietje zei: Ik wil helemaal geen honderden cookies van bedrijven opslaan en blijkbaar kan dat niet zonder. En daar kom je nu pas mee: You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Beheerder Michel Geplaatst: 29 minuten geleden Beheerder Geplaatst: 29 minuten geleden 30 minuten geleden, Sprietje zei: Ik ben niet tegen het plaatsen van noodzakelijke cookies van Sat4all maar wel van het plaatsen van honderden cookies door tientallen bedrijven die vinden dat ze een gerechtvaardigd belang hebben die alleen maar uit te zetten zijn door 68 schakelaars uit te zetten. Ik kan op basis van je IP-adres wel regelen dat je voortaan 0 cookies ontvangt iptables -A INPUT -s [jouw_IP]/32 -j DROP Daarna ontvang je geen cookies meer, wel drop 😄 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen