sattv4iedereen Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Hi, Ik belde ivm een probleem met de telenet module, en die zei, dat de service stopt op 8 april. Kan iemand dat bevrstigen/ontkennen? Als dat zo is, dan is het voor mij einde vu en ook van opnemen. Dan mag die een derde leven hebben bij de noorderbuten voor ziggo. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
digitaal kijker Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden @sattv4iedereen je moet niet altijd alles geloven van die telefoondienst bij Telenet, ze vertellen soms verkeerde info, het is de ondersteuning van de app dat stopt voor CI+ gebruikers, momenteel is het nog tot 2030 dat het blijft werken tot de zenders enkel via streaming werken, er is nog geen datum vermeld vanuit Telenet waneer de digicorder en digibox en CI+ module stopt met werken, die worden onder hetzelfde verwerkt. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
sattv4iedereen Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Maar op de digicorder staat wel dat de play more zenders verdwijnen. Enkel nog het basis atanbod bijna alleen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
digitaal kijker Geplaatst: 33 minuten geleden Geplaatst: 33 minuten geleden (aangepast) Idd enkel voorlopig nog basis zenders, voor die zenders heb je de tv box nodig of een inlog van iemand met play more en de app. maar je spreekt van een CI+ module, die blijft werken tot alle zenders in 2030 enkel nog via streaming werken. ze zijn nu al zenders aan het omzetten naar enkel streaming, play sport is al weg en nu volgen de andere extra zender pakketten, wat normaal is, niet iedereen heeft die extra zenders. 31 minuten geleden aangepast door digitaal kijker Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen