Ga naar inhoud

Nasa Artemis II lauch live coverage stream.

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• ceesv wijzigde de titel naar Nasa Artemis II lauch live coverage stream.
Geplaatst:

was ook onverwacht/onaangekondigd te zien rechtstreeks op discovery science deze nacht

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Voor het streamen op de enigma2 box

#SERVICE 4097:0:1:0:0:0:0:0:0:0:http%3a//127.0.0.1%3a8088/https%3a//www.youtube.com/watch?v=h7XYxbUXj4g:Artemis2
#SERVICE 4097:0:1:0:0:0:0:0:0:0:http%3a//127.0.0.1%3a8088/https%3a//www.youtube.com/watch?v=6RwfNBtepa4:Artemis Orion

• Bedankt 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• ceesv plaatste dit onderwerp in de spotlight
Geplaatst:

Ik besefte me pas vanochtend, na het zien van beelden uit de Orion (wel krap tussen de bagage) dat mijn jaargang en ouder de hele Apollo Mission "bewust" heeft meegemaakt. Allemaal in zwart-wit via een speciale verbinding met Amerika waar je nog op moest wachten. Ook dat we eerder TV beeld hadden uitgestraald door de ARD vanuit Aken dan op Ned1 uit Lopik.

Dat was wel spannend altijd wachten dat er eindelijk beeld was, maar op youtube streams lijkt het ook zo te zijn.

Moon Beat

LTJ Xperience

Geplaatst:

Ze zullen niet de hele tijd zin en gelegenheid hebben om uit te zenden toch? Wat mij verbaast is dat de audio communicatie nog steeds ontzettend klinkt als een halve eeuw geleden. Smalband enzo.

Geplaatst:
46 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ik besefte me pas vanochtend, na het zien van beelden uit de Orion (wel krap tussen de bagage) dat mijn jaargang en ouder de hele Apollo Mission "bewust" heeft meegemaakt. Allemaal in zwart-wit via een speciale verbinding met Amerika waar je nog op moest wachten. Ook dat we eerder TV beeld hadden uitgestraald door de ARD vanuit Aken dan op Ned1 uit Lopik.

Daarvoor ben ik te laat geboren helaas! Maar het viel me deze keer op dat er nauwelijks live TV aandacht voor was. Slechts enkele zenders hadden een live uitzending. Het is bij lange na niet meer zo bijzonder als Apollo toen. Misschien dat het nog een beetje bijdraait bij de werkelijke landing over een paar jaar. Mits dat allemaal nog doorgaat.

Geplaatst:

Ja we wisten toen nog niet zoveel over onze andere planeten en manen, dus er hing nog een sluier van fantasie, hoop en ook angst over die missies.

Of we er zouden kunnen leven in de verre toekomst?

Dat ze in Quarantaine moesten bijvoorbeeld bij terugkomst etc.

Het lijkt me op dit moment dat voor een deel delfstoffen interessant zouden kunnen zijn voor nieuwe industriële en technische ontwikkeling en natuurlijk het ruimte toerisme voor de superrijken die daarmee onze aardse grondstoffen uitbuiten en verbruiken. 

Dus destijds en nu vergelijken is wel leerzaam maar geen prioriteit voor de mensheid, red eerst de aarde maar eens.

Moon Beat

LTJ Xperience

Geplaatst:
3 uren geleden, OFDM zei:

dat de audio communicatie nog steeds ontzettend klinkt

Energiebesparing , want ook in de ruimte moet men besparen ?? 🤔🌞

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:
1 uur terug, cookie monster zei:

Energiebesparing , want ook in de ruimte moet men besparen ?? 🤔🌞

Dat kan ja. Smalband staat natuurlijk voor méér bereik met minder vermogen. En misschien zelfs analoog, dat is natuurlijk betrouwbaarder hihi.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen