aanj Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden ZIGGO vannacht werkzaam heden gedaan nu slecht beeld op FORMULER f4 TURBO . Nieuwere ZGEMMA minder last . Ad Vu+ Dream Formuler Zegema enz
Codx Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ziggo bellen ? SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
aanj Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Gebeld kunnen niks . Mijn idee : ziggo is bandbreedte aan het vrijmaken voor sneller internet (totaal overbodig) daarom wordt het signaal veranderd . Oudere kabeltuners kunnen dit signaal niet aan , storingen in het hele beeld . Gecodeerde kanalen , meeste "decoderen" niet meer enkele wel . Ad Vu+ Dream Formuler Zegema enz
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Je hebt 3 mogelijkheden. 1: Je belt Ziggo en vraagt om een monteur aan huis. 2: Je schakelt over op digitale tv van Ziggo. 3: Je neemt afscheid van Ziggo en gaat verder met een glasfiber provider. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Codx Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 13 minuten geleden, aanj zei: Gebeld kunnen niks . Mijn idee : ziggo is bandbreedte aan het vrijmaken voor sneller internet (totaal overbodig) daarom wordt het signaal veranderd . Oudere kabeltuners kunnen dit signaal niet aan , storingen in het hele beeld . Gecodeerde kanalen , meeste "decoderen" niet meer enkele wel . Ad En waarom zouden ze niks kunnen ? Ze kunnen toch een monteur sturen om het binnenkomende signaal bij jou te meten. De rest is eigen fantasie, het maakt niet of hij het een oude of nieuwe DVB-C tuner is, het kan natuurlijk zijn dat jou tuner stuk is maar dan ligt het probleem bij jou en niet bij Ziggo. Er is verder niks aan het signaal veranderd. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 9 minuten geleden, ceesv zei: 3: Je neemt afscheid van Ziggo en gaat verder met een glasfiber provider. lijkt me de beste optie mits die glasvezel al in je meterkast ligt uh wanneer waren die Hongaren aan het graven in m'n straat Doet er niet toe 5 jaar later is er geen enkele glasvezel aangesloten. (let wel bij mij in de straat) Oude buitenwijken met Cai coax en nog ouder KPN koper als ADSL trunking überhaupt mogelijk is in de centrale. Mocht je 5G klik and go nemen, ben je sneller dan Ziggo en KPN maar rete duur na de introductie prijslokker. Ninive Boris Blank
Mimisiku Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ik betaal €25 voor O****o Klik & Klaar. Gemiddeld tussen de 3,5 en 4.2 Mbit. Dus zeker niet ‘rete duur’… Staat bij mijn vriendin waar het volgens de postcode-check niet eens leverbaar is… Kun je nagaan…. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Codx Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 28 minuten geleden, Mimisiku zei: Gemiddeld tussen de 3,5 en 4.2 Mbit. Zou dat wellicht de reden kunnen zijn dat ze aangeven dat het niet leverbaar is op die locatie ? SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Verschillen MOETEN er zijn. Als ik iets teveel download aka stream betaal ik heel veel bij. Ninive Boris Blank
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen