Ga naar inhoud

aangekondigde hitte overwinnen zonder airco?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey allemaal,

Hoe verteren jullie de aangekondigde hitte, zo zonder airco?

wij gaan veel zwemmen,door de bossen wandelen,,of naar een shopping center,

wat doen jullie om de hitte te verdragen?

bedankt alvast voor jullie tips

slider

 

beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider

  • Moderator
Geplaatst:

Wanneer je een ventilator hebt, kan je er een natte doek voor hangen, de verdamping onttrekt warmte.

De onderkant van de doek kan je in een emmer of teiltje met water hangen waardoor die doek vocht blijft optrekken.

Verder overdag alles dicht en nachts ventileren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

kelder deur opengezet en ramen boven.Permanent wind die afkoelt nu

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

De angstpropaganda draait overuren,

nu is het de superhittegolf en de vuurrode kleuren bij het weerbericht.

 

Mijn advies, 

niet teveel op tv of internet kijken 

en je gezonde verstand gebruiken,

en let op elkaar, onze ouderen en onze dieren.

 

 

  • Like 1


 

Geplaatst:

badhanddoek op stoel en gamen met een fris drankje of hete thee earl gray

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Ik moet gelijk denken aan de familie Bundy. Die hielden vakantie op de koel afdeling van de supermarkt.

 

 

  • Haha 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

  • Beheerder
Geplaatst:

Zo, anders niet te doen. Ben niets gewend ;)

 

image.png

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Iemand dit al geprobeerd?

 

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Geplaatst:

Ik heb een kratje kouwe pils aan geplakt maar nou draait hij niet meer.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Geplaatst:

Ik ben aan het skiëen 🥳

Kan een afbeelding zijn van de tekst 'Gelukkig sneeuwt het niet 30- je zou met deze hitte maar moeten @Deukke sneeuwschuiven!! Plaatjes'

 

 

 

 

 

 

Oh wacht , ik ben aan het dromen !! 😔µ

Mijn 2 huisgenoten liggen hier naast mij op de zetel

en ik ben ondertussen op mijne comfoeter aan het rammen !!

Smash Your PC | Old Flash Game - YouTube

 

Hit Any Key To Continue!

  • Haha 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Ik probeer straks zodra ik wakker ben het het huisje en het zwembad van de Heijderbos in de achterbak van de auto te krijgen voor we naar huis vertrekken, je moet toch wat.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Geplaatst:

Ja weer iets later opgestaan, beroerd van die hitte en de stress ook nog ! 😁

 

dat laatste beeld was mooi, die eerdere over twee huisgenoten die naast U op de zetel liggen is iets verontrustend 🤣

Pont Notre Dame

Euphonic Travellers

 

Geplaatst:
1 uur geleden, Tonskidutch zei:

dat laatste beeld was mooi , die eerdere over twee huisgenoten die naast U op de zetel liggen is iets verontrustend 🤣

Gij nieuwsgierige 🥳

https://www.facebook.com/luxarts.net/photos/giant-cat-sofa-️-httpsluxartsnetcat-shaped-sofas/122228624510215542

🐈‍⬛🐈

 

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...