Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7.062 onderwerpen in dit forum

1. Eurosport HD Hotbird 1 2 3

• 42 reacties
    • 14,9k weergaven
  2. Equidia software gevraagd

• 5 reacties
    • 1,8k weergaven
  3. Life One

• 5 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 11 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 8 reacties
    • 1,6k weergaven
  4. NBA zender gezocht?

• 7 reacties
    • 9,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 726 weergaven
    • 2 reacties
    • 926 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,4k weergaven
  5. Nederlandse HD zender voetbal en Olimpic

• 5 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 21 reacties
    • 3,8k weergaven
    • Sat4all vriend

geen ontvangst duitse zenders astra 1

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,6k weergaven
  6. Einde tps? 1 2

• 18 reacties
    • 3,4k weergaven
  7. Zenderlijst Topfield 4000PVR

• 11 reacties
    • 2,5k weergaven
  8. belgie een en kernet e.d.

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 720 weergaven
    • 12 reacties
    • 1,4k weergaven
  9. TV Vlaanderen

• 1 reactie
    • 908 weergaven
  10. Hyundai 1000ir

• 6 reacties
    • 1,2k weergaven

• Hallo leden. wie kan mij helpen ( zoeken) met onze vriend Google naar knelkoppelingen die een temperatuur aan kunnen van ruim 200 graden. het is voor in een houtkachel.   Mvg
    • Tja, Sprietje….. We zijn niet in welvarend Europa.  Er zijn mensen die minder tot niets hebben en dan word je heel vindingrijk. 
    • Ja soms weet je het niet.   Ik denk na wat experimenten dat het te maken heeft met stoorinvloeden van buitenaf, hetgeen ook mijn eigen LED TV zou kunnen zijn. De ULTIMO4K staat immers onder de TV met een DVB-T2 tuner erin die geen sluitplaatje heeft. zie afbeelding.     de tuner die ik kon kopen van @hendrico was zoals je 'm ziet. Zonder afdekking, sluitplaatje. afdekkapje wifi nooit gezien We gaan leuk verder tot er een beter resultaat is m.b.t. zenders scannen en ontvangst.
    • bij tvvlaanderen is alles gecodeerd .Als je telenet kabel hebt kan je nog de digitale die vrij zitten hebben en daar zitten ze beiden onder maar dan heb je meestal ook tv abo
    • 😉   ik was eigenlijk in afwachting van @astro iris zijn reactie.   Mede omdat ik vanochtend nog gelezen heb dat Tipik niet FTA te ontvangen is behalve via DVB-T2 als basis voor mijn reactie https://www.sat4all.com/forums/topic/383226-f1-gp-brazilië/#findComment-2778675 Anders was ik niet ook nog met mijn DVB-T2 experiment begonnen, daar ik 13 Oost zomaar ontvang, maar zonder Tipik FTA.
  • Nieuwe aanmaken...