Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.975 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 20,9k weergaven
  1. [DM800HD] blijft steeds opnieuw opstarten.

• 3 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 26 reacties
    • 3,7k weergaven
    • 7 reacties
    • 3,3k weergaven
    • 14 reacties
    • 67,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 754 weergaven
    • 22 reacties
    • 36,2k weergaven
  2. [DM800HD] CA not found

• 6 reacties
    • 4,8k weergaven
    • 3 reacties
    • 3,6k weergaven
    • 54 reacties
    • 39,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 9 reacties
    • 4,5k weergaven
    • 6 reacties
    • 6,2k weergaven
    • 8 reacties
    • 13,5k weergaven
    • 5 reacties
    • 5,5k weergaven
    • 22 reacties
    • 25,4k weergaven
    • 6 reacties
    • 3k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 8 reacties
    • 17k weergaven
  3. [DM800HD] Zenders niet te vinden, wat ik ook doe. 1 2

• 16 reacties
    • 3k weergaven

• Ik schreef  'als je geluk hebt' want een stuk van de feedhorn afzagen kan maar als de elektronicabehuizing toevallig meer in de breedte loopt en je daar doorheen gaat zagen is het einde oefening.  
    • Kom deze titel tegen nu ik net elders heb vermeld hoe je snel Duits passief beheerst. In "Die Sendung mit der Maus" wordt ook elke keer met filmbeelden uitgelegd hoe de gekste dingen als potloden, snowboards  en noem maar op gemaakt worden. LNB's zouden er ook wel eens bij kunnen langs zijn gekomen. Denk het niet want vermoedelijk te ingewikkeld voor kinderen maar je weet maar nooit, want er zijn veel ingewikkelde dingen langsgekomen, de keren dat ik de laatste jaren het programma even opgezet heb bij het ontbijt op zondag als de rest vaak puin is. https://de.wikipedia.org/wiki/Die_Sendung_mit_der_Maus
    • Mijn kinderen hadden toen ze een jaar of 5 waren het Duits binnen een half jaar passief onder de knie omdat ze naar dingen als  Die Sendung mit der Maus mochten kijken en tekenfilms in het Duits als wij moesten nakijken.  Ze zijn ons eeuwig dankbaar, je hebt het razendsnel geleerd want het is een dialect van het Nederlands.😁 Ik kan het je aanbevelen naar zoiets te kijken want erg snel kun je het volgen.  Het land heeft 84.miljoen inwoners en produceert de gekste dingen die je gratis kunt bekijken als je Duitsland kunt ontvangen. Een van de mooiste series ooit is bv Heldt.  En Wilsberg is ook fenomenaal. Naast natuurseries, wetenschapseries  en noem maar op. We kijken veel vaker naar Duitsland dan naar Nederland.  
    • Mijn Logitech Harmony software werkt bij mij prima.    
    • dat is de verkeerde app.Je moet de My Harmony installeren en die blijft werken.   https://www.myharmony.com/nl-be/
  • Nieuwe aanmaken...