Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

1. [DM7025+] Afstandsbediening, gebruiken voor sony tv?

• 5 reacties
    • 6,8k weergaven
  2. [All] Dreamboxedit 3.0.0 1 2 3 4 14

• 196 reacties
    • 163,9k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 5,6k weergaven
  3. Lip-sync regeling?

• 14 reacties
    • 10,6k weergaven
  4. Smargo reader met gbox

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 3,1k weergaven
  5. overstap naar dreambox

• 1 reactie
    • 794 weergaven
  6. HD blijft draaien met multiboot

• 3 reacties
    • 977 weergaven
  7. [DM7025] DVBS tuner stuk?

• 3 reacties
    • 1,3k weergaven
  8. [DM7025+] Afspelen via Enigma2 Webinterface

• 8 reacties
    • 2,5k weergaven
  9. [DM7025+] Dreambox te benaderen buitenshuis

• 2 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 14 reacties
    • 9,3k weergaven
    • 11 reacties
    • 5,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
  10. [DM800HD] channel nummer en picons op hdd?

• 8 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 18 reacties
    • 4,2k weergaven
  11. [DM7000] welke bestand naar de dreambox? 1 2 3

• 36 reacties
    • 9,9k weergaven

• Wat jij hierboven beschrijft, gaat niet werken. De streams waarnaar jij verwijst, zijn allemaal met DRM beveiligd.
    • Dat sinx/x zoals jij dat noemt ken ik alleen maar onder T/20T of 2T/20T was o.a. voor het meten van differential gain en differential phase.  Maar om op de coax terug te komen….als je dacht dat je alles wist van een bepaalde coax kabel met al z’n onvolkomenheden dan kon je op een gegeven moment weer opnieuw beginnen want halogeenvrije kabel deed z’n intrede en werd op een gegeven moment voorschrift.  En alles wat je wist en kon begon weer van voren af aan want die kabels hadden weer beduidend andere parameters. 
    • Ooh de analoge tijd komt helemaal terug! Maar misschien iets teveel productie gemaakt ermee, waren wel aantallen. Ik vond noise spectrum in een VIT lijn echt geniaal om stoorsignalen te identificeren. Uiteraard de andere metingen ook mooi maar veel daarvan waren ook op een oscilloscoop mogelijk maar ook sin x/x niet! Linkje naar demo video:    Ja en Hewlett Packard voor RF van wereldklasse.
    • Nieuwe tv in plaats van een iptv ontvanger is ook een mogelijkheid.    Waar het mij om gaat is of het mogelijk is om bij iptv zenders te bekijken buiten hun eigen applicatie.    Van NLZiet begreep ik dat hun zenders alleen via hun eigen app te bekijken zijn.    Balkan zenders gebruiken app “move”.    Wat ik zou willen is èèn (onafhankelijke) app waarmee ik   NLZiet en Balkan zenders kan  combineren zonder gebruik te maken van hun eigen app.    Zeg maar een app die automatisch die zenders toevoegt en veranderingen ook bijhoudt/bijwerkt.    NL zenders 1 t/m 10 Balkan zenders 11 t/m 20
  • Nieuwe aanmaken...