Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 8 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 668 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 9 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 1 reactie
    • 4,9k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,7k weergaven
    • Sat4all vriend

[7025] Voedings probleem of bootloader ?

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 590 weergaven
    • 10 reacties
    • 4,1k weergaven
  1. [7025+] Opname beeindigen

• 11 reacties
    • 1,8k weergaven
  2. [DM 7020] netwerk probleem

• 13 reacties
    • 2,2k weergaven
    • Sat4all vriend

(Dm 800HD ) Continu Freezes 1 2

• Sat4all vriend
    • 24 reacties
    • 25,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,4k weergaven
  3. [5620] Dreamup error

• 11 reacties
    • 3k weergaven
    • 3 reacties
    • 3,3k weergaven
  4. [dm500+] JPG naar MVI

• 1 reactie
    • 1,4k weergaven
  5. Dvd afspelen lukt niet met samsung sn-s083a

• 3 reacties
    • 2,1k weergaven

• https://www.youtube.com/watch?v=ZZi_6FUbo-Q  
    • En dan was er ook nog de lange golf. Ik heb vele jaren via de lange golf naar BBC Radio 2 geluisterd, destijds een heel fijne zender die hier op 200 kHz heel sterk binnen kwam. Totdat deze zender BBC Radio 4 ging uitzenden, toen was de pret voorbij. Toen ik op satellietontvangst over ging, waar ik al de BBC zenders weer kon ontvangen. Ook Radio Nostalgie, Cherie FM en nog talloze andere zenders uit Frankrijk, die ik voorheen alleen onderweg in Frankrijk op de autoradio kon ontvangen. Satellietontvangst bracht mij veel luisterplezier.  Middengolf heb ik niet meer, en dat is voor mij alleen nog maar geschiedenis. Maar wel leuke herinneringen. Zoals DX, op een dag, even na middernacht ontving ik ooit eens op 1010 kHz de nieuwszender WINS uit New York. Ook apart waren op de lange golf uitzendingen van Radio Moskou in het Nederlands! De "nieuwslezer" klonk vreemd, hij had een monotome stem, hij las de tekst voor en het leek wel een robot, waarbij heel vaak de klemtonen verkeerd waren. Ik vond het wel amusant, en ik vroeg me altijd af hoeveel mensen die ernaar luisterdan ook echt in deze propaganda geloofden! En wie herinnert zich nog de uitzendingen op de korte golf van Radio RSA uit Zuid-Afrika?
    • Ohh ohh…ik lees het net.  Jeetje wat een ramp.  S P R I E T J E . . . . .! 😳😳😳 Kom terug. 
    • 70e04de3b7b743548288129e07bfc0ab.mp4    
    • TurkmenÄlem MonacoSat - 52° Oost: 10804 H 27500 2/3  ID: Persiana Sports HD 10887 V 27500 2/3  ID: Shabakeh 7 HD
  • Nieuwe aanmaken...