Ga naar inhoud

DVB-receivers

Hier vragen over DVB-receivers

Subforums:

1. Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

377,2k

Vragen over gigablue receivers

2,6k

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

48,4k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14,7k

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

74k

Alles over de Enigma2 receivers van Xtrend!

12,8k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1,7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1,8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1,8k
47.521 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 944 weergaven
    • 15 reacties
    • 6,3k weergaven
  1. Astra 2 probleem

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,8k weergaven
  2. LNB Kortsluiting 1 2

• 16 reacties
    • 13,5k weergaven
    • 5 reacties
    • 2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
  3. [Comwell MC50] Alternatieve software gezocht.

• 1 reactie
    • 547 weergaven
  4. Afstandbediening 5020

• 6 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
  5. [TF5510PVR] Tikjes in audio.

• 8 reacties
    • 1,2k weergaven
  6. Humax F3 FOX CI

• 10 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 835 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  7. Publieke beta 1 2 3 4 8

• 109 reacties
    • 32,1k weergaven
    • 6 reacties
    • 4,9k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,7k weergaven
    • 11 reacties
    • 8,1k weergaven
  8. [elsat zdx-9111e] meer satellieten ontvangen?

• 5 reacties
    • 3,8k weergaven

• Ik had graag de Duitse joyn google tv app geïnstalleerd op m'n TV . Hiermee kan je de gratis Duitse zenders bekijken, zo ook de live TV kanalen van google, enfin heb ik althans gelezen.     Zijn er mensen die dit doen, zo ja, kan je me op weg helpen met de procedure?   alvast dank je wel
    • Ja lekker een plastic sleutel printen die meteen afbreekt als je hem gebruikt. Heb je ook al gedacht hoe je die afgebroken sleutel er weer uit kunt krijgen?
    • In Canada werd de televisie-avond altijd met het volkslied afgesloten. In mijn tijd werd nog niet 24 uur aan een stuk uitgezonden. De programma’s begonnen om 06h00 en na de late avond film was zendersluiting. Had ik nachtdienst, moest ik wachten op sign-off.  Dat werd goed betaald en je kreeg overuren en night differential.  De zender Uxbridge was op UHF kanaal 22 met 5 miljoen Watt en belichtte Toronto. Destijds de sterkste UHF zender ter wereld.  Het was een dubbele RCA zender met een A en B kant die parallel geschakeld waren. Je kon voor service één van beide kanten afschakelen en bij ons in het NOC zag je dat niet. We hadden 3 19” racks en een AT&T rack voor de telemetrie van alle zenders. En monitoring mogelijkheden om off air te kunnen zien hoe de zenders draaiden. Het was een heel goed uitgedacht zendernetwerk met veel redundancy en de zender Windsor dekte Detroit af want die markt lag dichtbij de grens met Ontario. Heel af en toe moesten we op de zender Windsor een ander programma draaien vanwege de film-rechten. 
    • Ja vooral de belasting op gasverbruik nog maar eens flink verhogen zodat nog meer mensen van het gas af gaan en elektriciteit gaan verbruiken. De regering werkt dit probleem zelf in de hand.
    • De oplossing is gevonden!, de spitsheffing!   Waakhond ACM: ’Spitstarief energie dreigt voor alle huishoudens’ Daarom wil de waakhond dat het bestaande net efficiënter wordt benut en dat meer gebruikers hun stroomverbruik verplaatsen, weg van de drukste uren. Dat betekent dat stroomtransport in de spitsuren ’s ochtends en ’s avonds duurder wordt, daarbuiten goedkoper. Voor grote aansluitingen moet de nieuwe structuur in 2028 ingaan; voor kleine aansluitingen volgt de invoering kort daarna.   ,,Het is in ieders belang dat we het stroomnet flexibel gaan gebruiken, het is van ons allemaal en van grote waarde. En als verleiden om dat te gaan doen niet genoeg is, dan zijn er andere en hardere maatregelen nodig”,   Wanneer ik mijn auto tank, vul ik die met diesel, met een equivalent van ongeveer 700 kWh. Wanneer ik elektrisch moet gaan rijden zal er toch ergens 700kWh. vermogen beschikbaar moeten zijn, iets waarover de politiek niet nadenkt. Voor het milieu maakt elektrisch rijden geen verschil, het grootste misverstand is dat elektrische voertuigen uitstootloos zouden zijn. Er zit weliswaar geen uitlaat op een elektrisch voertuig, maar de schoorsteen staat bij de elektriciteitscentrale.   Nederland heeft de omgekeerde weg gekozen: elektrificatie afdwingen en daarna kijken naar beschikbare capaciteit. Gemakshalve is vergeten dat de vraag naar stroom explosief groeit en een veel groter stroomnet nodig is. De reden daarvoor,  de doorgeslagen groene wetgeving waarbij brandstoffen worden verboden: geen benzineauto, geen verwarming op gas, geen machines die draaien op diesel. Nee, alles moet elektrisch.    
  • Nieuwe aanmaken...