Ga naar inhoud

De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw

5.680 onderwerpen in dit forum

1. Gericom gtv4211 geen scart

• 3 reacties
    • 728 weergaven
    • 8 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 7 reacties
    • 3,5k weergaven
    • 24 reacties
    • 8,9k weergaven
  2. Philips HTS 6510

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

Philips DSX7072 geheugen probleem?

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 4,8k weergaven
    • 14 reacties
    • 4,7k weergaven
  3. ysus bromt pdp42v6

• 0 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 3,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 17 reacties
    • 8,7k weergaven
  4. pdp42v6 witte vertikale balk

• 6 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 1 reactie
    • 853 weergaven
  5. sony slv-d920

• 1 reactie
    • 1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,7k weergaven
  6. sony met M68LCT60X beeldbuis

• 2 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,6k weergaven
  7. JVC LT-32S60B LCD TV wil niet aan ?

• 6 reacties
    • 14k weergaven

• Ik zie met 5G hetzelfde gebeuren als bij DRM.   Ik googelde er even op, en stootte gelijk op het volgende forum-topic uit.....september 2012,  op de kop af 13 jaar geleden: https://buizenradioclub.nl/forum/29-radios-van-1970-tot-heden/19513-drm-daar-horen-we-niet-veel-meer-van-toch?start=0   Het kan verkeren met die voorspellingen. We zijn inmiddels 13 jaar wijzer. DRM is geen succes geworden, maar DAB+ volledig ingeburgerd. 
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** TurkmenÄlem MonacoSat - 52° Oost: De volgende nieuwe transponder werd experimenteel geactiveerd op de TurkmenAlam-satelliet. 11420 V 27500 ik ben momenteel niet in de gelegenheid om te controleren of deze nieuwe transponder ook in nederland is te ontvangen. in het iraanse forum wordt de volgende oproep gedaan: Zoek en rapporteer onmiddellijk wat de signaalsterkte is en waar in Iran u vandaan komt: 11420 V 27500 Stuur zeker een foto mee en vermeld daarbij de naam van de stad.
    • Digi heeft net paar weken geleden hun tv aanbod van de site gehaald omdat dat nog geen voorkeur heeft, ze willen eerst hun gsm netwerk en internet glasvezel netwerk voorrang geven.
    • bedankt dat ga ik doen,bedankt voor jullie wijze raad, slider 
    • Je kunt op dezelfde manier ook een ander image installeren. Zolang je maar let op de correcte dreambox…. En je moet natuurlijk wel de box aan een schotel aansluiten! Stroom er eerst af!!! Dream images kennen geen FastScan dus alles moet manueel. Qua gemak zou ik zoeken naar een OpenPli versie 4… Die past er nog prima in…
  • Nieuwe aanmaken...