Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.268 onderwerpen in dit forum

1. EPG problemen?

• 7 reacties
    • 7,5k weergaven
    • 6 reacties
    • 5,1k weergaven
    • 4 reacties
    • 17,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 6,7k weergaven
    • 9 reacties
    • 7,8k weergaven
    • Sat4all vriend

Rtl4,5,7 en veronica 1 2

• Sat4all vriend
    • 24 reacties
    • 9,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 6k weergaven
  2. Kaartuitval

• 7 reacties
    • 3,2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 34,8k weergaven
    • 3 reacties
    • 7k weergaven
    • 2 reacties
    • 3,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 6,7k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 46 reacties
    • 61,1k weergaven
    • 13 reacties
    • 48,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 2k weergaven
  3. 3D uitzendingen

• 7 reacties
    • 8,1k weergaven
    • 52 reacties
    • 38,4k weergaven
    • 7 reacties
    • 8,7k weergaven
    • 12 reacties
    • 6,6k weergaven
  4. tv gids ard-zdf...

• 1 reactie
    • 4,1k weergaven

• kan tot 1 uur duren voor de kaart werkt en soms zelfs een 2de activatie nodig
    • Moet de module bij het eerste gebruik niet eerst een tijdje in het slot zitten voordat het beeld van zwart naar ontsleuteld gaat? Misschien is het er bij die vriend te vlug uitgehaald?
    • In dit topic nog iets merkwaardigs aan de hand... Men mag per aansluiting slechts 4 digitale lijnen hebben. Als je zo'n kaartje dan laat activeren op iemand anders zijn abonnement en het bij jou gebruikt werkt dat in principe.   Zo wou ik mijn twee resterende ongebruikte kaartjes nog snel voor 1 september activeren. Een vriend van me, die business klant is wou dat doen.  Kaartje staat op "geldig", volgens telenet moet het werken, doch op elke versleutelde zender krijgt men de boodschap dat er een abonnement op deze zender moet genomen worden.   Destijds had je in Vlaanderen het Integan gebied. Die maatschappij stond toen mijlenver voor op de rest van België en die hebben het erg lang zonder Telenet uitgezongen. Hun bandbreedte was groter enz. Ook hadden zij de allereerste digitale tv van België. Tegenwoordig is dat toch allemaal opgeslokt door Telenet.   Die vriend woont in voormalig Integan gebied. Niemand begreep waarom dat niet wou werken, dus besloten ze een technieker te sturen. Maar voor bedankt voor begrijpelijke reden.   Mijn werk ligt ook in voormalig Integan gebied en had net een televisie in test staan. Een kaartje daarin en gelijk beeld. Toch een verschil dus. Datzelfde kaartje bij me thuis in een televisie en nu werkt dat ook> ⁉️ Dat tweede kaartje nog niet. Maandag eerste werk om dat ook in die tv te stoppen op het werk.   Weet iemand of daar verschil kan in zijn? Frequentie is in heel Vlaanderen 322MHz en Network iD is 22.    
    • Ik hoop dat @IJzerbout hier wat meer over kan vertellen.    
    • @JoeC @hugogertie Heb je geen Fritzbox, maar toch een internetradio met DLNA/UPnP functionaliteit dan kun je via een klein homeservertje zoals een Raspberry Pi ook je eigen lijsten maken en beheren met Lyrion Music Server. Naast de radiostreams van het Internet kun je ook eigen audiostreams van een Enigma2 satellietreceiver toevoegen.
  • Nieuwe aanmaken...