Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.301 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 1,6k weergaven
    • 10 reacties
    • 6k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 4k weergaven
    • 3 reacties
    • 9,4k weergaven
    • 11 reacties
    • 6,9k weergaven
  1. heractivatie

• 10 reacties
    • 5,6k weergaven
    • 20 reacties
    • 10,9k weergaven
    • 19 reacties
    • 12,7k weergaven
    • 10 reacties
    • 13,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 19,2k weergaven
    • 12 reacties
    • 4,6k weergaven
  2. smartcard vraagje

• 1 reactie
    • 2,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 6k weergaven
    • Sat4all vriend

Alles op zwart van canaal digitaal? 1 2 3 4

• Sat4all vriend
    • 59 reacties
    • 24,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 5,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 3,9k weergaven
  3. 2e 3e kaart prijs omhoog 1 2

• 18 reacties
    • 7,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,1k weergaven
    • Sat4all vriend

Hoelang nog zenders als EEN Canvas VTM in SD

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 7,3k weergaven

• v7 activeert en is bijna direct verloren omdat er geen bekende oscam voor is met de juiste keys. Een V6 heb ik vragen gesteld aan verschillende winkels en ofwel hebben ze enkel de V7 of ik krijg geen antwoord. Mijn V6 loopt af 08/2026 en zou dus graag een nieuwe hebben dat ik goed zit tot 2030.Heb de kanalen ook wel op 5W maar is makkelijker allebei voor opnames  
    • Heb gisteren nog een V6 kaart geactiveerd. Kaart ingebracht in mijn Philips neoviu S3 TNT ontvanger (19,2°E) en na enkele seconden reeds beeld op alle kanalen. Dezelfde V6 kaart ingebracht in mijn Octagon SF8008 en overal beeld met de juiste OScam configuratie op alle kanalen. Dus ja een V6 kaart kan je activeren. Nog nooit geprobeerd met een V7 kaart.    
    • Met 4 en 5g kan je prima eigen content UHD films streamen wanneer je op een moderne telefoon kijkt. Youtube 4k gaat prima op een moderne telefoon.    Verder, wat Tonski hierboven zegt.
    • a ) via sociale media kan je een forse auteursrechtelijke boete opleveren. (afhankelijk van welk medium en of er meegekeken wordt via AI / algoritmen)  b ) GSM heeft wellicht geen snelle verbinding en rekenkracht en/of codecs vandaar dat we op de VU+ één "on the fly transcoding" kunnen inrichten opdat het een kleiner signaal wordt c ) afhankelijk van de UHD TV en de apps om bestanden weer te geven kun je een film in UHD als een MP4 bestand afspelen d ) alles is afhankelijk van de netwerksnelheid via LAN/WAN en 5G
    • Illegale IPTV is niet het probleem , mensen vinden andere mogelijkheden te duur en gaan niet alsnog betaalde mogelijkheden nemen . Maar bedrijven die geld verdienen aan het bestrijden van illegale mogelijk heden zullen dat nooit zeggen , dan hebben ze geen werk meer . Stel ik start een betaalzender  over volleybal , is dan illegale IPTV ,  als die het dan uitzenden , dan de oorzaak dat het het niet werkt ? En loop ik dan miljoenen mis ? Want anders zou ik miljoenen verdienen , er zijn miljoenen tv aansluitingen , die zouden anders allemaal naar mijn kanaal kijken en abboneren of ..... ligt dat toch anders ?   Ad
  • Nieuwe aanmaken...