Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.464 onderwerpen in dit forum

1. Welke schotel voor Sirius?

• 6 reacties
    • 6,8k weergaven
  2. kan er mij aub iemand helpen

• 5 reacties
    • 394 weergaven
    • 13 reacties
    • 3,7k weergaven
  3. 1.20m of 1.50 m schotel?

• 6 reacties
    • 1,9k weergaven
  4. thai tv5

• 3 reacties
    • 492 weergaven
  5. SIC International

• 0 reacties
    • 813 weergaven
  6. Astra te ontvangen in Turkije ?? 1 2

• 17 reacties
    • 3,6k weergaven
  7. Humax 5400 MET Aston 1.05??

• 3 reacties
    • 680 weergaven
    • 5 reacties
    • 4,7k weergaven
  8. ed8000

• 0 reacties
    • 448 weergaven
  9. Nog geen success

• 3 reacties
    • 7,2k weergaven
  10. digiturk

• 2 reacties
    • 455 weergaven
  11. strong overleden???

• 1 reactie
    • 377 weergaven
  12. Signaalkwaliteit

• 2 reacties
    • 513 weergaven
  13. 3in1 card incl. PW/ORF?

• 2 reacties
    • 1,8k weergaven
  14. Signaal sterkte meter fout ?

• 5 reacties
    • 798 weergaven
  15. Mastera 2 - Funcard

• 13 reacties
    • 603 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  16. Nederlandse Paardenkoersen

• 1 reactie
    • 682 weergaven
  17. The Israeli Network

• 8 reacties
    • 1,2k weergaven

• @kees321 als Rytec dit in de epg optie kan krijgen dan is dit geen probleem mits dit in je box is ingesteld om dagelijks of wekelijks die epg te downloaden via die optie.
    • Volgens mij ga je ze niet in't Nederlands vinden !! Probeer eens de ondertiteling , echter veelal geen ondertiteling !!
    • Goeieavond iedereen , Wat ik ook probeer om een account aan te maken , ik krijg na enter steeds undefined te zien , zowel via mijn PC als tablet !! Mijn PC Editie    Windows 11 Pro Versie    24H2 Installatiedatum    ‎4/‎10/‎2025 Mijn tablet is een Samsung Galaxy Tab S5e Via mijn tablet staat de pagina gewoon in het Frans !! Ik heb zowel met VPN en zonder VPN geprobeerd !!  
    • En vergeet niet dat je ook nog moet beschikken over een eigen oprit.
    • als je een 8 urige werkdag hebt en je woont een half uur van je werk af dan ben je al 9 uur van huis. Pauzes doen de meesten in eigen tijd dus 's morgens een kwartier, tussen de middag een half uur en 's middags nog eens een kwartier en dan ben je al 10 uur van huis. Als het dan licht is van 7 tot 17.00 uur dan kun je thuis je stekkerauto wel op je zonnepanelen aan gaan sluiten maar, mits je een thuis batterij hebt, zullen die je auto niet op gaan laden. Maar ook als het wel langer licht is dan zal het laden via een laadpaal nog steeds lang omdat er met maximaal 11 kw geladen kan worden en als er thuis voor het eten elektrisch gekookt wordt ed. dan duurt het nog langer omdat dan de auto laden een lagere prioriteit heeft. Moet je de auto opladen van 50% naar 100% dan heb je daar met een 1 fase aansluiting nog steeds ongeveer 7 uur voor nodig met een laadpaal van 3,7KW (maximale stroom over 1 eindgroep) en nog veel langer via een gewoon stopcontact. Doe je dat met een 3 fasen aansluiting en een laadpaal van 11kw dan ben je nog steeds 3,5 tot 10 uur onderweg om van 50% naar 100% te gaan. (meestal heb je nl. een 3 fasen aansluiting omdat er meer elektrisch in huis wordt gebruikt voor o.a koken, verwarmen enz.) Dus vergeet die 16 uur laden via de zonnepanelen maar want we hebben maximaal 16 uur, 16 minuten en een paar seconde licht op de aller langste dag van het jaar.
  • Nieuwe aanmaken...