Gast sattaz Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Origineel bericht van: Ome Merde ik heb de oplossing, de kroegbaas en z'n klanten moeten zich laten bekeren :http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2008/07/roken_mag_in_rokerskerk.html problem solved & amen, merDe Ik vermoed dat als je er een besloten club van maakt je ook het rookverbod kunt omzeilen. Met vriendelijke groeten sattaz
paardengek Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Origineel bericht van: sattaz Ik vermoed dat als je er een besloten club van maakt je ook het rookverbod kunt omzeilen. Met vriendelijke groeten sattaz Ja, dat zou moeten lukken, maar krijgt diegene dan geen problemen met een horeca vergunning ? Een rookclub is tenslotte geen kroeg. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast sattaz Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Origineel bericht van: paardengek Origineel bericht van: sattaz Ik vermoed dat als je er een besloten club van maakt je ook het rookverbod kunt omzeilen. Met vriendelijke groeten sattaz Ja, dat zou moeten lukken, maar krijgt diegene dan geen problemen met een horeca vergunning ? Een rookclub is tenslotte geen kroeg. Met vriendelijke groet, paardengek @paardengek, Ik vermoed dat ook dat valt te omzeilen. Je hoeft ook geen rookclub op te richten. Het kan toch net zo goed een of andere besloten club zijn waarbij wel een of ander doel wordt vermeld maar niet dat het om roken en/of drinken gaat. En dat de bezoekers van die besloten club "toevallig" stevig roken en/of drinken, dat kan toch altijd gebeuren?! Wat voorheen een kroeg was is dan uiteraard niet meer precies dezelfde openbare gelegenheid met horecavergunning. Met vriendelijke groeten sattaz
Ome Merde Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 iedereen kan "lid" worden voor 5 euriecent per jaar. ik heb het bij m'n stamkroeg ook al eens aangekaart echter zitten daar nogal wat haken en ogen aan. volgende week weer nieuwe "vergadering" ter plaatse merDe deze ruimte is te huur
Coliseo Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Origineel bericht van: sattaz Ik vermoed dat ook dat valt te omzeilen. Je hoeft ook geen rookclub op te richten. Het kan toch net zo goed een of andere besloten club zijn waarbij wel een of ander doel wordt vermeld maar niet dat het om roken en/of drinken gaat. En dat de bezoekers van die besloten club "toevallig" stevig roken en/of drinken, dat kan toch altijd gebeuren?! Wat voorheen een kroeg was is dan uiteraard niet meer precies dezelfde openbare gelegenheid met horecavergunning. Met vriendelijke groeten sattaz Zolang er maar geen personeel tewerkgesteld is waarschijnlijk, want het is enkel en alleen te doen om hun gezondheid !
Ome Merde Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Een kerk is een plaats van samenkomst voor christenen als je met dit soort argumenten komt val je meteen door de mand. er zijn meer religies dan alleen het Christendom en ook daar heeft men kerken overruled ik zie wel heil in het Rooks Katholieke geloof .. hehehe .. merDe deze ruimte is te huur
Johan45 Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Beste Merde. Dit zijn nog slechts achterhoede gevechten. DE strijd is echter al lang en breed verloren. Vult u rustig aan !!!
Ome Merde Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 ben d'r ook bang voor. ach het "nieuwe" moet er even af zijn qua controles, rest alleen nog NSB-praktijken we zien het wel, thuis is het ook lekker drinken hoor ... merDe deze ruimte is te huur
Polleke2 Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Ik snap alleen niet waar al die niet rokers blijven,ik heb nog geen nieuw gezicht gezien in mijn kroeg , je zou toch denken als je al die verhalen hier leest dat het storm zou moeten lopen.
Gast Pacman Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Aan sjaak zijn antwoorden te zien is hij helemaal geen kroeg ganger, maar vind het rookverbod alleen maar leuk om te zieken. Prima hoor, ik kom er al jaaaaaaaaaaaren niet meer, geen interesse. Maar zeg dan niks.
minplus Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 ??? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gast sattaz Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 @Pacman, Het feit dat Sjaak(k) niet (vaak) in de kroeg komt heeft niet als consequentie dat hij daardoor geen mening mag hebben over rookvrije horeca en/of niet mag deelnemen aan de discussie hierover in dit topic. Dat jij niks zegt (of niks wilt zeggen) is jouw goed recht. Net zo goed als dat het Sjaak(k) zijn goed recht is om wel iets te zeggen. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 Jongens geen ruzie maken. Laten we samen een vredespijpje roken
Neptunus Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 Origineel bericht van: Pedro Newbie Jongens geen ruzie maken. Laten we samen een vredespijpje roken maar dan wel in de open lucht of op privaat terrein zoals bij Sjaak thuis op de sofa! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 juli 2008 Geplaatst: 14 juli 2008 Ik geloof dat iedereen nu wel zijn zegje heeft gedaan. Voorstanders of tegenstanders van roken..het blijft een eindeloze discussie en we komen er niet uit. Om verdere escalatie tegen te gaan sluit ik dit topic. Zie het niet als censuur of monddood maken...ik wil alleen niet dat het uit de hand loopt. Fred
Aanbevolen berichten