Ga naar inhoud


[UPC] DVB-C vraagje


NINjak

Aanbevolen berichten

Ja ik weet het, de enige TS overigens met bit fouten waarschijnlijk omdat mijn einddoos deze lage freq niet ongeschonden doorlaat.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: kjonker1
Inmiddels is het gelukt met upc om te zien via een dreambox.

Ik alleen krijg hem nog niet werkend met een kaartreader.

Welke kaartreader is geschikt voor een nagra 3 kaart,ik gebruik nu een smargo.

Kijk, dit is altijd leuk om te lezen. Nu je de benodigde informatie werkend hebt, in hoeverre is een deel van die informatie nu eventueel te achterhalen aan de hand van de informatie afgedrukt op de Mediabox, op de hoofdprintplaat en of de verborgen service menu's? Kan je ook eens aangeven wat er nu exact voor informatie en programma's nodig zijn om de boel aan de praat te krijgen en waar je dat moet instellen? Een configuratie handleidingetje? En heb je al eens geprobeerd om deze informatie te gebruiken om een NagraVision CAM aan de praat te krijgen in combinatie met de smartcard?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is inderdaad een zeer interessant resultaat voor diegenen die nu veroordeeld zijn tot een UPC mediabox. Kunnen jullie een tipje van de sluier lichten hoe je aan die RSA key bent gekomen?

 

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu maar hopen dat UPC niets aan de codering verandert.

Ik vind het niet slim om zoiets open en bloot op een (zeer populair) forum te zetten, tenzij je wilt dat het weer snel dichtgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kjonker1
Door veel te lezen en te proberen,ik denk niet dat je hier een kant en klare oplossing vindt.

Waarom meld je dan dat het je gelukt is? Dan kan je immers verwachten dat andere geïnteresseerden je om informatie gaan vragen. Jij kent nu immers de kant en klare oplossing. Het is niet zo dat mensen hier nu vragen naar de door jouw gebruikte key waarden e.d., maar vragen wat voor keys ze nodig hebben, hoe ze aan die keys kunnen komen en welke software ze moeten gebruiken om één en ander werkend te krijgen.

Bij de kabelbedrijven van Nederland die gebruik maken van het Irdeto Conditional Access System (CAS) zijn er ook een aantal keys noodzakelijk om de smartcard aan het werk te krijgen in softCAM's en informatie wordt toch ook door een ieder hier op het forum gedeeld, dus ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom de werkwijze voor het NagraVision (CAS) van UPC dan niet besproken zou kunnen worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt net zoals TV Cabo, DigiTV en Polsat. Daar is denk ik genoeg mee gezegd.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Het werkt net zoals TV Cabo, DigiTV en Polsat. Daar is denk ik genoeg mee gezegd.


Dat je info uit je box moet halen begrijpen de meeste onder ons ook wel.
Maar hoe uit je box te halen niet.
Opsturen naar polen gaat mij ook iets te ver!

Gr
Daskie

Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade

EPG powered by MiLo en Rytec :-)

Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...