Ga naar inhoud


[UPC] DVB-C vraagje


NINjak

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: kjonker1
Door veel te lezen en te proberen,ik denk niet dat je hier een kant en klare oplossing vindt.

Ach, doe nu niet alsof je dit zelf gevonden hebt.
Ik weet maar al te goed dat er een handleiding bestaat die jij gewoon gebruikt hebt.
Niet echt netjes om dan te doen alsof je het zelf uitgezocht hebt.

Er bestaat tegenwoordig zelfs een handleiding die nog uitgebreider is en gebaseerd op die eerste handleiding, en op Internet te vinden is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg alleen de waarheid ik heb nooit beweerd dat ik het uitgevonden heb dat maak jij er van.

 

Ik heb wel gelijk door veel te lezen hadden ze het al geweten hoe en wat.

Er zijn diverse mensen hebben die al hints hebben gegeven van waar en wie het kunnen of doen.

 

En inderdaad wij proberen veel om bv in newcs of gbox e.d ook werkend te krijgen,in CSP in combinatie met sbox werkt het.

 

Ik ga verder ook niet meer reageren in deze thread wordt toch nu een offline topic nu.

Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kjonker1
Ik zeg alleen de waarheid ik heb nooit beweerd dat ik het uitgevonden heb dat maak jij er van.

Ik heb wel gelijk door veel te lezen hadden ze het al geweten hoe en wat.
Er zijn diverse mensen hebben die al hints hebben gegeven van waar en wie het kunnen of doen.

En inderdaad wij proberen veel om bv in newcs of gbox e.d ook werkend te krijgen,in CSP in combinatie met sbox werkt het.

Ik ga verder ook niet meer reageren in deze thread wordt toch nu een offline topic nu.

Guides van Gbox bestaan al van in augustus, van sbox ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@zzzzzz,

 

Dat met gbox en nagra is al jaren op forums te vinden bij de polen, portugezen, bulgaren. Niemand beweert het wiel uit te vinden hier. We geven alleen aan dat het werkend te krijgen is en proberen nieuwe dingen.

 

Je hebt zelf ook je telenet box LATEN uitlezen.

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
@zzzzzz,

Dat met gbox en nagra is al jaren op forums te vinden bij de polen, portugezen, bulgaren. Niemand beweert het wiel uit te vinden hier. We geven alleen aan dat het werkend te krijgen is en proberen nieuwe dingen.

Je hebt zelf ook je telenet box LATEN uitlezen.

Is dat zo ?
Ik zet zoiets niet op een forum, en ik geef ook aan anderen geen toestemming om zoiets over mij te schrijven op een forum.

Als het overigens al jaren gekend is, hoe komt het dan dat het plots opduikt hier, er stond hier een thread al 3 jaar waarop ze het probeerden, en er kwam niets van schot in die zaak.
Hoe komt het dan dat er zoveel verkeerde informatie hier stond ?
Feit is dat er overal wel iets te vinden was en met heel veel moeite en zoekwerk kon je daar misschien wel iets werkends uitkrijgen, maar er nu een hele procedure van bestaat.
Dus iemand heeft het helemaal uitgezocht, en dat is de reden dat het nu plots hier opduikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom maak je er zo'n probleem van? Jij hebt je info ook van anderen. De eerste berichten van sbox dateren van april volgens mij.

 

Misschien duurde het zo lang omdat niemand wilde praten of risico nam. Er zijn hier mensen die het al jaren terug werkend gezien hebben. En dus waren er mogelijkheden.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vanaf NU afgelopen. De eerste de beste die nu nog loopt te zeveren over wie wat uitgevonden en wie wat het eerst of het laatst werkend had, krijgt een figuurlijke lel en staat buiten.

Als je het werkend hebt, plaatst je hier op het forum de aanwijzingingen hoe je dat gedaan hebt en help je een medehobyist of je houd je mond.

Maar dit soort gebakkelei en geruzie wil ik niet meer zien.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

scam 3.52

 

Boxkey Extraction was successful. I did just get it to work about 1 hour ago :-) The Swiss Cablecom Nagra 2 Rom 110 Rev A07 Card is not working with NewCS, but it works fine with Sbox to CCcam using an N-Line.

 

I used scam 3.52 nd I find out, that all my local cards works fine with this scam versionn

 

News !!!

 

CABLE UPC !!!

 

This is applicable possibly for all receivers from Cable UPC

 

On present day tested is succesfull extraction BOXKEY and RSA from:

 

UPC MediaBox THOMSON MODEL : DCI52UPC02 **

 

UPC MediaBox – HD MODEL : PHILIPS DCR 5012/03 **

 

In case of this receiver is very high risk of destroying it in extraction process, because flash memory is glued to mainboard.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

there is a little solution,

use Sbox on your dreambox or pc server and send that keys from Sbox to CCcam,

so it works also,

only problem,there is one option for Linux pc users sbox.x86,

so you have to use this.

i don't now if that works on 64 bit pc's.

but in Sbox u can use boxkey and RSA key,

then u can make a Camd to CCcam.

i hope u understand me what i try to explain,

i am not english speaken normally,but i do my best so u can understand me.

 

hope that works for you and the rest that search for a solution till CCcam the RSA key and Boxkey can use with no other softcam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pet
scam 3.52

Boxkey Extraction was successful. I did just get it to work about 1 hour ago :-) The Swiss Cablecom Nagra 2 Rom 110 Rev A07 Card is not working with NewCS, but it works fine with Sbox to CCcam using an N-Line.

I used scam 3.52 nd I find out, that all my local cards works fine with this scam versionn

News !!!

CABLE UPC !!!

Dus als ik het goed begrijp is het alleen mogelijk als je je box opstuurt zodat ze de box key uit junnen lezen ?

This is applicable possibly for all receivers from Cable UPC

On present day tested is succesfull extraction BOXKEY and RSA from:

UPC MediaBox THOMSON MODEL : DCI52UPC02 **

UPC MediaBox – HD MODEL : PHILIPS DCR 5012/03 **

In case of this receiver is very high risk of destroying it in extraction process, because flash memory is glued to mainboard.


dus als ik het goed begrijp werkt het alleen als je je box opstuurt zodat ze de boxkey kunnen uitlezen ?

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...