Ga naar inhoud


[Satelliet] Canal Digitaal schrapt settopbox pakket voor nieuwe klanten


Codx

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Elwin
De nieuwe indeling zenders van het Themapakket is ook bekend:

Familiepakket:
HollandDoc 24
Consumenten 24
Humor TV 24
NostalgieNet
NGC Wild


Entertainment- en Toppakket
E! Entertainment
Het Gesprek
Discovery Science
Discovery Travel & Living


Vind het een apart lijstje. Waarom Het Gesprek in het Entertainmentpakket? Die zender zit nu in het Basispakket toch? En raar dat NGC Wild en de Discovery-zenders worden verdeeld over twee pakketten...

Beetje wazig...


Discovery Science kijk ik dagelijks... zou het heel jammer vinden dat het onder het entertainment pakket gaat...

Weet iemand of je door deze wijzigingen je abonnement vroegtijdig op mag zeggen? Ik een heb een paar maand geleden het HD pakket afgesloten zodat ik ook de beschikking heb over Discovery Science en nu moet nog meer geld gaan betalen om deze zender te kunnen bekijken crazy

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: GHP
Origineel bericht van: Elwin
De nieuwe indeling zenders van het Themapakket is ook bekend:

Familiepakket:
HollandDoc 24
Consumenten 24
Humor TV 24
NostalgieNet
NGC Wild


Entertainment- en Toppakket
E! Entertainment
Het Gesprek
Discovery Science
Discovery Travel & Living


Vind het een apart lijstje. Waarom Het Gesprek in het Entertainmentpakket? Die zender zit nu in het Basispakket toch? En raar dat NGC Wild en de Discovery-zenders worden verdeeld over twee pakketten...

Beetje wazig...


Discovery Science kijk ik dagelijks... zou het heel jammer vinden dat het onder het entertainment pakket gaat...

Weet iemand of je door deze wijzigingen je abonnement vroegtijdig op mag zeggen? Ik een heb een paar maand geleden het HD pakket afgesloten zodat ik ook de beschikking heb over Discovery Science en nu moet nog meer geld gaan betalen om deze zender te kunnen bekijken crazy


Je kan Science ook ontvangen met het Themapakket voor 5 euro, dat verdwijnt nu, misschien kun je van die vijf euro je pakket upgraden naar het Entertainmentpakket? Denk dat zo de logica van CDS in elkaar zit... wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

De beste manier om ieder tevreden te stellen zou zijn als je zelf je pakket kon samen stellen.Dus alleen voor de zenders waar jij naar wilt kijken.Nu zitten er zenders in mijn pakket waar ik nog nooit naar heb gekeken maar wel voor moet betalen.Als sport liefhebber heb ik dan liever in plaats van bv de mtv kanalen sport kanalen er bij.Dan mag het van mij gerust iets duurder worden maar heb ik in ieder geval zenders waar ik naar kijk.

 

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin


Je kan Science ook ontvangen met het Themapakket voor 5 euro, dat verdwijnt nu, misschien kun je van die vijf euro je pakket upgraden naar het Entertainmentpakket? Denk dat zo de logica van CDS in elkaar zit... wink


Voor die 5 euro heb ik straks nog steeds geen Discovery Science!! Ik betaal nu 14,90 voor Basis en Thema. Moet straks om de zenders Discovery Science en bv E! te behouden 23,95 gaan betalen.... 9 euro meer!
Vind ik eigenlijk niet normaal, een paar euro..ok, maar 9 euro meer nee! Of behoud ik gewoon mijn Thema pakket zoals de Settop?

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
De beste manier om ieder tevreden te stellen zou zijn als je zelf je pakket kon samen stellen.Dus alleen voor de zenders waar jij naar wilt kijken.Nu zitten er zenders in mijn pakket waar ik nog nooit naar heb gekeken maar wel voor moet betalen.Als sport liefhebber heb ik dan liever in plaats van bv de mtv kanalen sport kanalen er bij.Dan mag het van mij gerust iets duurder worden maar heb ik in ieder geval zenders waar ik naar kijk.

Dit hou je altijd. Geen land om ons heen waar je per kanaal kunt abonneren.
Trouwens, als het wel zou kunnen, worden er vast tarieven berekend waar je nu een heel pakketje voor hebt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peterk
Nog één jaar en dan vliegen ze er uit bij mij en stap ik over op Digitenne of misschien dat er dan ook concurentie op de kabel is die betaalbaar is.

Zou ik vooral doen. Dan kun je in een forum over digitenne c.q. kabelaars gaan klagen als blijkt dat je uiteindelijk bij deze clubs ook gewoon moet betalen als je iets afneemt.

Ik heb het STB altijd iets heel vreemds gevonden, een soort van abonnement-zonder-abonnement. En wat je betaalt slaat helemaal nergens op.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet over de kabel gehad. Ik vraag me hardop af waar het breekpunt zal liggen. Het commentaar over de uiteindelijke consequenties zijn hier dan ook niet van de lucht.

 

En ja, er zijn cd klanten die het stb pakket kiezen. Die kiezen daarvoor en hebben daar blijkbaar genoeg aan. En wat je daarvoor betaald, ieder jaar 10 euro meer. Slaat inderdaad nergens op. Maar ja, het lijkt er dus op dat het stb pakket geen lang leven meer beschoren is...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, 9 euro is dan wat veel voor alleen Discovery Science. Ze moeten gewoon alle Themazenders in het Familiepakket stoppen, maar het is ook logisch dat CDS geld wil verdienen, en daarom dat juist die Discovery-zenders (volgens mij ook één van de populairste zenders in het Themapakket) in het Entertainmentpakket gestopt worden...

 

Het zij zo, ik heb het themapakket toen genomen voor de publieke themazenders, dus ik zit op zich goed.

 

Ik lees ook dat Nederland 24 verdwijnt, wat komt ervoor in de plaats? smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toch begrijp ik jullie kritiek op het settop box pakket niet helemaal, wanneer je dat afzet tegenover het basispakket.

Volgens mij betalen de Settop kijkers 3 x zoveel per zender als de basis abonnees.

 

Settopbox programma´s: 10 stuks voor € 5,83

 

Nederland 1

Nederland 2

Nederland 3

RTL 4

RTL 5

RTL 7

SBS 6

NET 5

Veronica

Nederland HD 23,5

 

 

Basispakket programma's: 29 stuks voor € 9,95 Nederland 1

Nederland 2

Nederland 3

RTL 4

RTL 5

RTL 7

RTL 8

SBS 6

NET 5

Veronica

Eurosport

Nederland HD 23,5

Eurosport HD 23,5

Animal Planet

Discovery Channel

National Geographic

Comedy Central

Het Gesprek 23,5

Nickelodeon

Jetix

MTV NL

MTV 2

MTV Dance

MTV Music

TMF

TV Oranje

VH1

VH1 Classic

Hustler TV

 

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar mag je dan N123 en ik meen zelfs NLHD eigenlijk ook nog afhalen want daarvoor heb je helemaal geen abbo nodig, de kaart is voldoende.

 

Maar het gaat niet zozeer om wat je kwijt bent per zender maar wat je kwijt bent... en of wat je voor de door jou gewenste zenders kwijt bent.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
De beste manier om ieder tevreden te stellen zou zijn als je zelf je pakket kon samen stellen.Dus alleen voor de zenders waar jij naar wilt kijken.Nu zitten er zenders in mijn pakket waar ik nog nooit naar heb gekeken maar wel voor moet betalen.Als sport liefhebber heb ik dan liever in plaats van bv de mtv kanalen sport kanalen er bij.Dan mag het van mij gerust iets duurder worden maar heb ik in ieder geval zenders waar ik naar kijk.


Dit heeft ook mijn voorkeur. Zelf je eigen pakket kiezen !!!!

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
De nieuwe indeling zenders van het Themapakket is ook bekend:

Familiepakket:
HollandDoc 24
Consumenten 24
Humor TV 24
NostalgieNet
NGC Wild


Entertainment- en Toppakket
E! Entertainment
Het Gesprek
Discovery Science
Discovery Travel & Living


Vind het een apart lijstje. Waarom Het Gesprek in het Entertainmentpakket? Die zender zit nu in het Basispakket toch? En raar dat NGC Wild en de Discovery-zenders worden verdeeld over twee pakketten...

Beetje wazig...

Weet je toevallig ook waar Geschiedenis heen gaat?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

""Aangezien de enorme bron aan inkomsten via de reclame zouden de volgende zenders helemaal gratis moeten zijn.

 

Nederland 1,2,3; RTL 4; RTL 5; RTL 7; SBS 6; NET 5; Veronica...""

 

U formuleert dit verkeerd:"Aangezien dit reklamezenders zijn; zou de ontvangst volledig gratis moeten zijn...," want zeg nou es eerlijk, wat is er behalve reklame, op dit soort zenders te zien? 10' progr; 8' reklame...

Mij moeten ze betalen om naar hun broodnodige rotzooi te kijken!

Ik heb me sinds een jaar voorgenomen om niet meer naar dit soort zenders te kijken, en nu voel ik er geen verlies meer aan...

Probeer het ook eens, dit is de enige manier om de programmamakers tot een waardig gedrag te dwingen: alleen voor en na hun programma reklame... (TF-1 achtig)

Zolang de zenders ondervinden dat er kijkers zijn naar hun zooi, blijven ze dit brengen, lopen de kijkers massaal weg en laten ze dit soort zenders voor de mussen uiteznden dan zullen ze na verloop van tijd zich gaan bedenken!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...