Ga naar inhoud


[Satelliet] Canal Digitaal schrapt settopbox pakket voor nieuwe klanten


Codx

Aanbevolen berichten

Op een andere website gelezen dat Canal Digitaal het plan heeft om per 1 maart 2010 het settopbox pakket te schrappen. Voor huidige klanten blijft het pakket nog gehandhaafd. Ook film1 en sport1 wordt los te abonneren

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: peterk
Wat een club zeg. Nog één jaar en dan vliegen ze er uit bij mij en stap ik over op Digitenne

Digitenne, moet je doen! Lekker goedkoop, wat maakt het uit dat het allemaal SD-zenders zijn bij elkaar gepropt op een paar multiplexen. Als je tv-scherm maar klein genoeg is. Wel een flinke yagi op het dak zetten als je verder dan 10 km van de mast woont!

Zou CanalDigitaal ook moeten doen, meer proppen. Kunnen we weer jaren zeuren over de beelkwaliteit van zoveel zenders op 1 transponder. Maar ja, we willen toch beide: en goedkoop, en veel zenders. Bij Digitenne doen we er niet moeilijk over, bij CDS wel?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat ze het STB-pakket afschaffen. Voor 9,95 heb je een mooi instappakket voor digitale satelliet-tv, en is het nog steeds goedkoper dan de digitale kabel. smile Alleen Digitenne is goedkoper, en dat is ook de enige digitale tv-dienst die met het STB-pakket te vergelijken is.

 

Ik bekijk het van de positieve kant, zo is er meer kans op nieuwe zenders bij CDS. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het STB pakket wordt niet afgeschaft, alleen kan je over 2 maanden geen nieuw abonnement meer afsluiten.

Bestaande STB's blijven bestaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
En weer een draadje vol met gezever over het o zo dure CanalDigitaal.
Zucht!
Kunnen we het niet es van de positieve kant proberen te zien?
Meer abonnementsgeld is meer inkomsten is meer geld voor TP huur = meer kanalen.


Ik vind het bericht dat je alleen zou kunnen abonneren op de Film zenders wel positief.
Het huidige gecombineer vind ik onnodig en maakt het te duur. Voor sommige zenders betaal je dan in feite twee keer, of je kan ze twee keer ontvangen (alsof dat zou kunnen, maar goed). Aan deze situatie komt nu een einde aan.

Sport hoeft voor mij ook niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe indeling zenders van het Themapakket is ook bekend:

 

Familiepakket:

HollandDoc 24

Consumenten 24

Humor TV 24

NostalgieNet

NGC Wild

 

Entertainment- en Toppakket

E! Entertainment

Het Gesprek

Discovery Science

Discovery Travel & Living

 

Vind het een apart lijstje. Waarom Het Gesprek in het Entertainmentpakket? Die zender zit nu in het Basispakket toch? En raar dat NGC Wild en de Discovery-zenders worden verdeeld over twee pakketten...

 

Beetje wazig...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...