Ga naar inhoud


[Satelliet] Canal Digitaal schrapt settopbox pakket voor nieuwe klanten


Codx

Aanbevolen berichten


  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Zuppelan
Zolang iedereen braaf betaalt om de commerciële reklame te bekijken vindt de commerciële omroep het best....




Zie jij de vele reclame op de publieke omroep dan nooit?
dat loopt wel door tot een uur of drie of vier in de nacht op de televisie.

voor deze reclame ben je verplicht om voor te betalen frown

Steeds vaker is dat zelfde produkt wel 3 keer te zien.
Maar wat denk je van Radio2 dan? Die irritante man van Robeco galmt tegenwoordig weer veelvuldig door je auto heen.
Voor het journaal, na het journaal. Soms wel 6 zes te horen binnen deze tijd. Robeco denkt volgens mij dat de kredietcrisis weer voorbij is en dan halen ze zo'n figuur van de plank.
Vijf minuten voor, en vijf minuten na het journaal (radio dus) vreselijke irritante reclame.
Daar heeft CDS of een kabelaar helemaal niets mee te maken. Maar oh het is zo irritant. Steeds vaker gaat de radio dan voor kwartier uit. Helaas, dan ook maar geen journaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator
Origineel bericht van: dwendy
Origineel bericht van: Elwin
De nieuwe indeling zenders van het Themapakket is ook bekend:

Familiepakket:
HollandDoc 24
Consumenten 24
Humor TV 24
NostalgieNet
NGC Wild


Entertainment- en Toppakket
E! Entertainment
Het Gesprek
Discovery Science
Discovery Travel & Living




Ik heb nu een SD ontvanger met familliepakket.
Krijg ik dan vanaf maart volgend jaar dan die zenders extra uit het themapakket erbij, of moet ik een andere ontvanger aanschaffen (MPEG4 o
f zoiets) om ze te kunnen ontvangen?


Je moet een nieuwe MPEG4 satellietontvanger kopen om de themazenders die in je familliepakket erbij komen te kunnen zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Je moet een nieuwe MPEG4 satellietontvanger kopen om de themazenders die in je familliepakket erbij komen te kunnen zien.


Binnen 2-max 3 jaar moet iedereen aan een nieuwe MPEG 4 satelliet ontvanger... En tegen die tijd zal Ziggo/UPC ook wel beginnen met DVB-C2, zeker als ze analoge zenders niet mogen uitschakelen.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95

Zie jij de vele reclame op de publieke omroep dan nooit?
dat loopt wel door tot een uur of drie of vier in de nacht op de televisie.

voor deze reclame ben je verplicht om voor te betalen frown


Ik ben het met je eens dat de publieke omroep te veel reklame uitzendt, maar dat doet niets af aan wat er nodig is om de omroepen te prikkelen de distributie voor hun rekening te nemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator
Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:
Je moet een nieuwe MPEG4 satellietontvanger kopen om de themazenders die in je familliepakket erbij komen te kunnen zien.


Binnen 2-max 3 jaar moet iedereen aan een nieuwe MPEG 4 satelliet ontvanger... En tegen die tijd zal Ziggo/UPC ook wel beginnen met DVB-C2, zeker als ze analoge zenders niet mogen uitschakelen.


Als binnen drie jaar de MPEG2 ontvangers aan de wilgen kunnen worden gehangen, kan Canal Digitaal op dat moment toch gelijk van alle zenders waarvan een HD versie is, de SD versie schrappen?

Komt er dan ook gelijk een enorme prijsdaling van het pakket?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vast niet van het familiepakket.

En helemaal niet van het topic-onderwerp : Het Settopboxpakket

Want daar willen ze vanaf.... sleep

 

Gelukkig gaat het HD pakket wel met maar liefst 50% dalen in prijs.

En laat het HD-pakket nu ook nog is interessanter zijn dan het hele Settopboxpakket.

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: calculator
Als binnen drie jaar de MPEG2 ontvangers aan de wilgen kunnen worden gehangen, kan Canal Digitaal op dat moment toch gelijk van alle zenders waarvan een HD versie is, de SD versie schrappen?

Komt er dan ook gelijk een enorme prijsdaling van het pakket?


Calculator, het voorspellen is in zijn algemeenheid een moeilijk fenomeen.
Het weer voorspellen, zelfs een dag vooruit, gaat meestal niet goed.

Hoe over 3 jaar de wereld eruit ziet, in in het bijzonder de prijsstelling van een Satelliet provider, is eigenlijk onmogelijk.

Ik hoop dat je vraag hiermee in zijn algemeenheid voldoende is beantwoord.

Voor een meer toegespitst antwoord raad ik je aan je vraag op het Canaldigitaal klantenforum te stellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Uiteraard weet niemand wat de toekomst brengt, maar op het moment dat Canal Digitaal de SD versies niet meer doorgeeft, hoeft CDS niet meer daarvoor te betalen aan de contenthouder en hoeft CDS geen transponderuimte meer te huren daarvoor.

Als dat geen prijsdaling oplevert, dan weet ik het niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Uiteraard weet niemand wat de toekomst brengt, maar op het moment dat Canal Digitaal de SD versies niet meer doorgeeft, hoeft CDS niet meer daarvoor te betalen aan de contenthouder en hoeft CDS geen transponderuimte meer te huren daarvoor.
Als dat geen prijsdaling oplevert, dan weet ik het niet meer.


Praat geen poep, calculator.
Je begint door te draaien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Iemand beledigen zonder op de inhoud van het onderwerp in te gaan is geen kunst. Verlaag je toch niet tot zulke dingen. Dat maakt de sfeer tussen de forumleden er niet beter op en is onnodig.

 

Als iemand mijn redenatie onzin vindt dat met het afschakelen van de SD versies in MPEG2, de prijs naar beneden kan omdat dat heel veel transponderruimte scheelt en tevens niet meer de rechten voor de SD versies afgedragen hoeven te worden, hoor ik graag waarom hij dat onzin vind.

 

Maar inhoudsloos gaan schelden naar een forumlid draagt niet bij tot communicatie toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Calculator, je weet zelf niet meer wat je zegt.

 

Je stelling is, dat HD, waarvoor extra transponders bijgehuurd moeten worden, zonder kosten voor de consument moet plaatsvinden, dus geen prijsverhoging.

Je vindt ook, dat wanneer ooit de SD transponders worden uitgeschakeld, de prijs moet worden verlaagd.

 

Dat is tegenstrijdig.

 

Verder veranderen de prijzen, onder invloed van de marktwerking voortdurend, HD pakket gaat van € 9,95 naar € 5,- per maand.

Ook maak je steeds vergelijkingen tussen 2 totaal verschillende technische platforms, satelliet en kabel.

 

Denk goed na voor je iets post, en lees je eigen bijdragen nog eens door.

 

Tenslotte, wij allen dienen elkaar hier met respect te behandelen, en ieder moet ervoor zorgen, dat hij dat respect ook verdient!

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...