Ga naar inhoud


[Satelliet] Canal Digitaal schrapt settopbox pakket voor nieuwe klanten


Codx

Aanbevolen berichten


  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Geschiedenis24 gaat naar het familiepakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: Elwin
De nieuwe indeling zenders van het Themapakket is ook bekend:

Familiepakket:
HollandDoc 24
Consumenten 24
Humor TV 24
NostalgieNet
NGC Wild


Entertainment- en Toppakket
E! Entertainment
Het Gesprek
Discovery Science
Discovery Travel & Living


Vind het een apart lijstje. Waarom Het Gesprek in het Entertainmentpakket? Die zender zit nu in het Basispakket toch? En raar dat NGC Wild en de Discovery-zenders worden verdeeld over twee pakketten...

Beetje wazig...

Weet je toevallig ook waar Geschiedenis heen gaat?


In het Familiepakket inderdaad, door mijn enthousiasme een beetje vergeten. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

LoL

 

Discovery Science en Discovery Travel & Living vanaf het entertainment pakket?

 

Dat moet wel een grap zijn, denk niet dat veel mensen dat gaan doen.

 

Dat zou betekenen dat de meeste mensen 9 euro meer gaan betalen en dan moeten ze ook nog nieuwe ontvangers kopen.

 

Dan is CDS net zo duur als de kabel, denk dat er dan veel gaan overstappen.

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk eens hier,

 

CanalDigitaal en ****** bieden samen het beste uit twee werelden.

Televisie, internet en bellen in 1 pakket, voor een blijvend lage prijs.

U hebt geen abonnement voor KPN of de kabel meer nodig!

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
""Aangezien de enorme bron aan inkomsten via de reclame zouden de volgende zenders helemaal gratis moeten zijn.

Nederland 1,2,3; RTL 4; RTL 5; RTL 7; SBS 6; NET 5; Veronica...""

U formuleert dit verkeerd:"Aangezien dit reklamezenders zijn; zou de ontvangst volledig gratis moeten zijn...," want zeg nou es eerlijk, wat is er behalve reklame, op dit soort zenders te zien? 10' progr; 8' reklame...
Mij moeten ze betalen om naar hun broodnodige rotzooi te kijken!
Ik heb me sinds een jaar voorgenomen om niet meer naar dit soort zenders te kijken, en nu voel ik er geen verlies meer aan...
Probeer het ook eens, dit is de enige manier om de programmamakers tot een waardig gedrag te dwingen: alleen voor en na hun programma reklame... (TF-1 achtig)
Zolang de zenders ondervinden dat er kijkers zijn naar hun zooi, blijven ze dit brengen, lopen de kijkers massaal weg en laten ze dit soort zenders voor de mussen uiteznden dan zullen ze na verloop van tijd zich gaan bedenken!


Helemaal mee eens.
Ook wij kijken al een poosje niet meer naar de commerciele zenders.

De zenders 4 t/m 9 kunnen inderdaad net zo goed weer FTV worden, net als een aantal jaar geleden.
Zij behoren hun inkomsten te halen uit de ellenlange brei aan reclame's.
En daarmee kan het Settopboxpakket inderdaad vervallen, omdat het dan wordt samengevoegd met het gratis Standaardpakket.



Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang iedereen braaf betaalt om de commerciële reklame te bekijken vindt de commerciële omroep het best....

 

Eigenlijk zou iedereen die nu STB heeft daarom moeten overstappen naar de gratis NL1+2+3, zodat de publieke omroep een bereikvoordeel krijgt ten opzichte van de commerciële omroep en er dus een prikkel ontstaat zelf ook goedkoop te ontvangen zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zuppelan
Zolang iedereen braaf betaalt om de commerciële reklame te bekijken vindt de commerciële omroep het best....

Eigenlijk zou iedereen die nu STB heeft daarom moeten overstappen naar de gratis NL1+2+3, zodat de publieke omroep een bereikvoordeel krijgt ten opzichte van de commerciële omroep en er dus een prikkel ontstaat zelf ook goedkoop te ontvangen zijn.

Ik denk daar ook wel eens over, maarja het is helaas niet mogelijk om een zender als Discovery los te abonneren. Dus je zit dan toch een beetje vast aan RTL en SBS. Ik kijk er af-en-toe ook wel naar, maar voor alleen RTL en SBS zou ik niet betalen denk ik. Maar als je Discovery (of NGC) wel graag ziet heb je weinig keus.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

De publieke zenders zijn gratis, dus die moet je niet delen in het bedrag. De kosten komen op een ruime 97 cent per zender per maand dus 6 zenders met troep.

 

CDS draait zelf haar nek om, want zover ik gelezen heb heeft 80% het STB pakket. Er zijn ook veel mensen die op vakantie gaan buiten het vakantie-pakket-periode

 

Digitenne is hier zo weer aangesloten, dat is geen probleem.

 

Ik wacht nu af wat CDS en de omliggende landen gaan doen, voor ik zal inversteren in een nieuwe installatie. Dus bedankt voor de tip, want ik ben de verhogingen van CDS al lang spuugzat.

 

Ik kijk met grote regelmaat BVN ondanks dat ik in Nederland woon, heerlijk ontspannen en geen reclame.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
De nieuwe indeling zenders van het Themapakket is ook bekend:

Familiepakket:
HollandDoc 24
Consumenten 24
Humor TV 24
NostalgieNet
NGC Wild


Entertainment- en Toppakket
E! Entertainment
Het Gesprek
Discovery Science
Discovery Travel & Living




Ik heb nu een SD ontvanger met familliepakket.
Krijg ik dan vanaf maart volgend jaar dan die zenders extra uit het themapakket erbij, of moet ik een andere ontvanger aanschaffen (MPEG4 of zoiets) om ze te kunnen ontvangen?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...