Ga naar inhoud


Windows 8 wordt totaal anders


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

 

Citaat:

Windows 8 wordt ‘totaal anders’

 

door onze redactie

AMSTERDAM - De volgende versie van het besturingssysteem van Microsoft wordt “totaal anders dan wat mensen normaal gesproken verwachten van Windows.” Dat schreef een medewerker van het softwarebedrijf in een blogpost die kort na publicatie offline werd gehaald.

 

De anonieme auteur van de blogpost op de officiële ontwikkelaarsite van Microsoft msdn.com, geeft verder weinig details over hoe de volgende versie er uit gaat zien. Volgens hem of haar kijken de ontwikkelaars goed naar wat mensen willen en zal het “de manier waarop mensen met pc’s omgaan veranderen.” Ook over een mogelijke naam van de volgende versie wordt niets prijsgegeven; de auteur heeft het alleen over ‘windows.next’

 

Het bericht werd ontdekt door de site activewin.com. Korte tijd na publicatie haalde Microsoft de blogpost weg, maar via Google cache kan hij nog steeds gelezen worden.

 

De opvolgers van het zeer populaire Windows 7 zou volgend jaar al uitkomen, zo bleek eerder uit een blog van een andere medewerker.

 

Bron Telegraaf

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Penthe
Als je zo snel achterelkaar een OS gaat verkopen geef je jezelf toch een fikse doodsteek. Maarja wanneer wordt men wel wijs in dat onechte land der dromen.


Uhm nee, ze melken het helemaal uit en dat doen ze perfect. Dit is geniale marketing. Soms denk ik zelfs dat ze bewust om de versie een slechte uitgeven.

Mensen kopen hoe dan ook massaal Windows. Er zal ook heel erg lang duren voordat iets anders komt wat Windows van de troon stoot. Ze zijn te rijk te machtig en simpelweg te goed.

En zodra er iets komt wat beter begint te worden, een serieuze bedreiging zal vormen, dan kopen ze zoveel mogelijk van het bedrijf op en delen ze gewoon lekker mee in de winsten.

Wen er maar aan, Microsoft kan doen wat ze wil en iedereen zal ze volgen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh

Wen er maar aan, Microsoft kan doen wat ze wil en iedereen zal ze volgen.


Behalve ik dan!
Zolang er niets VEEL beter komt blijf ik bij mijn vertrouwde XP.
Het is tenslotte maar een OS en dat moet zo efficient mogelijk werken. Daarom staan al mijn settings classic want ik hou niet zo van tierelantijntjes.
Als ze nu beweren dat ze eens naar de gebruiker zullen luisteren dan werd dat zowat tijd. Ze slagen er wel in dit gegeven als marketing slogan te gebruiken, je moet het maar kunnen/durven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu dacht ik dat eind van dit jaar Google met een gratis besturingssysteem zou komen laten we dat eerst eens afwachten.

Die jongens zijn over het algemeen met alles wat ze lanceren erg succesvol hun browser gebruik ik al. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik had eerst Windows XP, waar ik nooit problemen mee had.

 

Op mijn huidige klapdoos zat Vista meegeleverd.

Hiermee heb ik ook nooit problemen gehad, werkt gewoon zonder crashes.

 

Alleen opstarten duurt lang, maar ik zet mijn laptop tegenwoordig in de slaapstand, en dan is dat ook geen probleem.

 

Windows 7 sla ik denk ik over en tegen de tijd dat ze voor winows 8 het eerste servicepack uitleveren ga ik wel weer eens kijken naar een nieuwe rekenaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betwijfel of we die blog serieus moeten nemen. Ze willen Windows 8 volgend jaar al op de markt zetten, dan is er heel weinig tijd om het product structureel anders te maken. Meestal gaat daar jaren onwikkeling en beta testing aan vooraf en dan nog worden er features geschrapt. Denk aan WinFS bijv.

 

Bovendien zou de verwachting nu ineens heel hoog kunnen worden en ik denk niet dat Microsoft daar happy mee is. Dit is slechte publiciteit aangezien het eind product op deze manier altijd zal tegenvallen.

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Ze zijn te rijk te machtig en simpelweg te goed.


Rijk en macht zijn ze zeker maar tè goed? Daar ben ik het niet mee eens. Het grote probleem met Windows is IMHO juist dat het slechts goed genoeg is. Het voldoet maar echt geweldig is het allemaal niet.

Ik blijf voorlopig nog wel even bij mijn Mac.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...