Ga naar inhoud


sky italia(emulatoren uitgeschakeldt)


Aanbevolen berichten

  • Moderator

Citaat:
dan zouden ze de oude kaart misschien hebben geanalizeerd (ECM counter????).

 

Dan moeten ze ook de tijd dat je kijkt loggen op de kaart.Want 10 minuten kijken heeft minder ECM's dan een half uur kijken. Maar dat is een inbreuk op je privacy.

 

Maar een terug gestuurde kaart is dan wel de enige mogelijkheid om te bepalen of je met een orginele decoder kijkt.

Alleen bij het verbinden op het internet heb je een 2 weg verkeer.

 

Kijk je met een decoder (orgineel of niet) dan stuur je geen data terug. Fysiek onmogelijk.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

er is een bepaalde aanval geweest van sky op niet gecertificeerde boxen.ik gebruik oscam om me kaart te zien en te kijken.deze gaf ook de update op me kaart door voor de vorige maand.sky heeft als het ware een nieuwe soort update naar de kaart gegeven die de skyboxen als het ware wel goed verwerkte naar de kaart toe .maar oscam niet.

ik weet dit zeker heb 2 kaarten van skyitalia draaien allebei op oscam.op 1 box geeft hij de update wel door die is kapot gegaan de andere box met oscam waar ik de update niet laat doorgaan leeft nog.

heb dit al van meerdere italianen bevestigdt gekregen.

maar maakt niet uit kaarten staan op 2 adressen dus ik zoek wel een ander adres voor de 2 kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn bepaalde kaarten uitgeschakeld, hoe die selectie gemaakt is is onbekend.

Deze kaart houders hebben met Sky moeten bellen en hebben vervolgens een nieuwe kaart gekregen. De oude mochten ze houden, is dus niet retour gegaan.

Vervolgens heeft Sky deze kaart houders een brief gestuurd, waar in ze de conclusie trekken dat hun kaart defect is geraakt door het gebruik van een andere decoder dan de Skybox.

Ze moeten voor het einde van de maand de nieuwe kaart en de Skybox inleveren bij een service punt van Sky.

DM8000 ruDREAM Infinity X

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens wat ik "ergens" gelezen heb is er een EMM verstuurd die NIET door een skybox verwerkt werd, maar wel door andere ontvangers, bvb de dreambox.

gevolg hiervan is dat de kaarten na verloop van tijd niet meer werkten. Als men ze terugplaatst in de oorspronkelijke skybox dan verschijnt foutmelding "9998". Alle personen die nu met die foutmelding naar Sky bellen om de kaart te laten heraktiveren die staan nu op een "blacklist" en krijgen zo'n brief op de deurmat wegens gebruik van de kaart in een niet-geautorizeerde ontvanger.

men raad dus aan om alle EMM's op die kaart uit te schakelen en deze sporadisch in de skybox te plaatsen voor de updates.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Hopelijk brengt dan niet CDS en/of andere providers op ideeen....


CD heeft al lang iets in petto. Zal hier een draadje over beginnen, zodra ik nog wat toegevoegde info heb. Nu een Wifi-servertje met clientcards wegzetten is iig geen strak plan. Lan zal de vraag nog even zijn routerafhankelijk, maar het wannen is ook einde oefening.

De vraag of het mogelijk was is reeds beantwoord. Nu wachten totdat het doorgevoerd wordt.

Kom er deze week op terug. Nog geen paniek .......
Link naar reactie
Delen op andere sites

ahhh ben in paniek smile

je maakt me nieuwsgierig

 

Origineel bericht van: Kimble
Origineel bericht van: Littlesat
Hopelijk brengt dan niet CDS en/of andere providers op ideeen....

 

CD heeft al lang iets in petto. Zal hier een draadje over beginnen, zodra ik nog wat toegevoegde info heb. Nu een Wifi-servertje met clientcards wegzetten is iig geen strak plan. Lan zal de vraag nog even zijn routerafhankelijk, maar het wannen is ook einde oefening.

 

De vraag of het mogelijk was is reeds beantwoord. Nu wachten totdat het doorgevoerd wordt.

 

Kom er deze week op terug. Nog geen paniek .......

dat zeg ik ..............linux

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Origineel bericht van: Littlesat
Hopelijk brengt dan niet CDS en/of andere providers op ideeen....


CD heeft al lang iets in petto. Zal hier een draadje over beginnen, zodra ik nog wat toegevoegde info heb. Nu een Wifi-servertje met clientcards wegzetten is iig geen strak plan. Lan zal de vraag nog even zijn routerafhankelijk, maar het wannen is ook einde oefening.

De vraag of het mogelijk was is reeds beantwoord. Nu wachten totdat het doorgevoerd wordt.

Kom er deze week op terug. Nog geen paniek .......


Heeft dit dan misschien ook iets te maken ivm de problemen op de mtv kanalen?
Je hebt mij ook nieuwsgierig gemaakt.

mvg Bart
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...