Ga naar inhoud


Welk scheer apparaat is beter een Braun of een Philips?


Miauw

Aanbevolen berichten


  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik las ergens in deze thread dat iemand zei dat de mesjes van een Philishave grasmaaimachine bot werden.
Dat is niet zo want ze zijn door hun vorm en draairichting zelfslijpend.
Ik heb nu al een Philips snoeier sinds jaar en dag en heb er nog nooit nieuwe mesjes in hoeven doen en dat ding maait nog net zo goed als dag één.
En om nou iedere ochtend je visage zo glad te hebben als een babykont..dat maakt mij niet zo veel uit want na een uur voel ik bij mij de eerste stoppels al weer komen.
In mijn hals groeien mijn haren wat in één richting en daar heeft de Philishave moeite mee. Wil ik het daar perfekt hebben (voor die één of andere speciale avond) :D dan rag ik er nog even droog met de handsnoeier van mijn vriendin overheen.


Ik heb daarvoor onlangs zo'n scheermesje die je uitklapt die de kapper ook gebruikt voor gekocht. Moet je wel voor naar een zaak in kappersbenodogheden.

Is een aanrader, loeischerp en daardoor geen irritatie.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zowel met de Braun als de Philishave gehad dat m'n huid kapot ging doordat de buitenlaag versleten was. De messen waren in alle gevallen scherp genoeg (au). Voor mij gaat er niets boven de krabber.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Nederlandse versie van de HQ 8290/23 wordt zonder Jet Clean-systeem verkocht, de HQ 8290/21 heb ik op een buitenlandse site gezien en heeft wel een Jet Clean-systeem. ( .at site ) (Ik denk Oostrijk.) Men levert het ook in Duitsland, maar moet dan wel de juiste stekker aangeven.

 

De HQ 8270/21 heeft wel een Jet Clean-systeem, ik heb dat in Nederland niet de HQ 8290/21 kunnen vinden waar het wel bij zou zitten.

 

Prijs van binnen en buitenland is nog geen euro verschil.

 

Mijn vraag:

 

Heeft iemand ervaring met het Jet Clean-systeem al is dat bijvoorbeeld bij de HQ 8270/21 (liever de HQ 8290/21)?

 

Werkt het goed of is een spoelbeurt onder de kraan ook prima?

 

Is de vulling duur?

 

Is de vulling mogelijk na te maken en te hervullen?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om dat apparaat nu helemaal in Oostenrijk te gaan bestellen gaat wat ver.

 

Maar er zit een Jet Clean-systeem bij, In Nederland verkopen ze die er niet bij.

 

Als er een Europese garantie op zit, dan scheelt dat, maar zit er in de buurt van Amsterdam een reparatie-center van Philips?

 

Op de site in Oostenrijk vragen ze wel netjes of je een Oostenrijkse stekker of een Duitse stekker wil hebben, ik neem dan aan dat voor Nederland een Duitse stekker nodig is.

 

Dan komt de verzendkosten er nog bij.

 

Hoe zit het eigenlijk met de Nederlandse garantie ten opzichte van Oostenrijk? In Nederland is dat standaard 2 jaar, hoe dat buiten Nederland zit weet ik niet.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Oostenrijkse of een Duitse stekker is precies hetzelfde! Waarom zou je niet in AT kopen?? maakt toch totaal niets uit?

Ik bestel altijd waar het het goedkoopste is... overigens, garantie... ofwel gaat zo een apparaat gelijk kapot, en heb je altijd garantie, of anders doet hij het jaren en jaren, en heb je dus niets aan 1, 2 of 3 jaar garantie... want hij zal het makkelijk 8 jaar doen en vaak nog veel langer... Mijn (duitse) Braun doet het nu 10 jaar probleemloos... om de zoveel tijd koop ik via een bekende Duitse website een scheerblad/messenblok, en hij is weer als nieuw.

 

Mijn advies is en blijft: gewoon de totale prijs incl verzendkosten vergelijken, en klaar is kees... bij de goedkoopste bestellen, en ca 5 dagen later heb je je apparaat in huis.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ilse...waarom koop je niet een Philips en een Braun?
Dan kan je broer ze allebei uitvoerig proberen en die houden welke hem het beste bevalt.

De andere gebruik jij dan gewoon zelf! :D


Dan neem je zelf de beste natuurlijk wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

We houden het toch wel netjes, heren? :P

 

 

Er is een mogelijkheid om beide apparaten 2 maanden uit te proberen, nou ja, een maand moet voldoende zijn, dan eventueel terug sturen.

 

Jammer van de 20 euro terug actie bij Philips, maar die zal vast nog eens voorbij komen. De Philips is in huis, maar kraakt een beetje tussen de RVS behuizing, het plastiek minuten schermpje en de aan en uit knop als je hem in je handen hebt. Ik heb er over gebeld, kan morgen nog de bon in sturen en het apparaat even na laten kijken door hem naar Philips op te sturen. Echter staat de koop dan wel vast.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...