Ga naar inhoud


Ben ik de enige waar alle seca kaarten zijn uitgevallen


Satfreakholl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 739
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: drz

Origineel bericht van: Eduard07

Allemaal bespiegelingen en veronderstellingen waar we weinig mee opschieten.
Gewoon eerst de komende 24 uur maar eens afwachten.

uiteraard zijn het speculaties, maar daar is een discussieforum toch voor?
Afwachten is voor domme mensen, vooruit denken en innoveren is het toverwoord voor 2010, tenzij er echt niets mee te beginnen valt.

Ik zie de logica van de laatste zin niet.
"Afwachten is voor domme mensen.". Hoezo, welke actie heb jij nu dan ondernomen? En ben ik nou dom, dan? mad
"Vooruitdenken en innoveren"? Ik zie het verband niet met jouw rol in wat er nu bij CD gebeurt.
"toverwoord voor 2010"? Jij zegt het!

Eigenlijk zeg je niks in deze posting. Je roept alleen veel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel ik heb nu net deze ochtend de kaarten uit de server moeten halen en er weer in moeten steken want blijkbaar waren ze gewoon uitgevallen ofzo iets raar.

 

Bij entitlements stond niets meer ook geen providernaam en kaartnummer meer.

 

Volgens cccam zaten er geen kaarten meer in.

 

Na het herinsteken van de kaarten was er binnen het uur 984 emm's binnengekomen maar nog altijd niets beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat jij de kaart dan niet in een TVV-module of in een gecertificeerd apparaat laadt? Wellicht is dat een oorzaak.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SatMann

leuk om te lezen dat ik weer de eerste was die het M7 bombardement zag, meldde, in twijfel werd getrokken en toch weer waar bleek te zijn :D

 

ik heb nu mijn kaart nog effen gecheckt, niets.

ik krijg massa's emm's, maar op eurosport, history HD heb ik gewoon geen beeld. zwart. en ja ik heb full abo.

 

hopelijk slagen ze er in het eens goed te doen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je inmiddels het laatste nieuws niet gelezen dat men nog middenin het proces zit?

Ik zou mijn eindoordeel toch even uitstellen totdat CD zegt dat ze klaar zijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: digitaal kijker

en de zenders die gecodeerd zijn werken nog.

Je bedoelt: de kaart decodeert weer?


de kaart heeft al heel de tijd gedecodeerd op gecodeerde zenders en de datum is aangepast naar:

card reader /dev/ttyUSB4
handled 43(39) ecms and 357(357) emms
SECA card xxxxxxxxxxxxxxxxx entitlements:
0000 MANAGMENT : 2010-07-16
006c TV VLAANDEREN : 2010-07-16

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
mijn kaarten worden nu niet meer gezien door CCcam
no ur unknown card detected?
geldt voor zowel CD als TVV kaart


kaarten er eens uitnemen en terugsteken wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp worden om de problemen op te lossen alle kaarten opnieuw aangestuurd met een herstel EMM, zodat daarna als alle kaarten zijn langsgeweest opnieuw de codering wordt opgezet.

 

Vraag me af wat er dan gebeurt met de kaarten die op dat moment niet kunnen aangesproken worden omdat ze niet aanliggen, maar bijvb. wel de verkeerde informatie op de kaart hebben?

 

Huidige situatie, gisterenavond voor mijn pa, tweede canaldigitaal ontvanger weggestopt om mee te kunnen nemen morgen op reis naar Frankrijk. Mogelijk moet deze kaart dus ook aangesproken worden. Hij kan de foutieve EMM ontvangen hebben, maar wordt bijvb. pas woensdag of donderdag terug geïnstalleerd.

 

Mogelijk dan geen beeld? Of worden deze herstelcodes heel de week nog uitgezonden. Of misschien heeft deze kaart er helemaal geen last van? Denk niet dat alle kaarten betrokken zijn. Het is een tweede kaart met familie-pakket erop?

 

Weet iemand hier meer over, of deze kaarten ook betrokken zijn?

 

Ik hoor het anders van de week wel via sms als hij problemen heeft, denk wel moest hij geen beeld hebben een gewoon heractiveringsignaal via internet ook wel zal werken..

 

Groeten,

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat aan allerlei situaties wel gedacht is.

De herstelprocedure zal dus ook wel langer dan een dag aangeboden worden. Voor situaties zoals jij nu noemt.

 

Proefondervindelijk aan de slag gaan, lijkt me. Er zijn genoeg kaarten die niet zijn getroffen.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af waar de grens ligt. Stel dat je gisteren bent vertrokken voor 3 weken vakantie? Ontvanger aan laten staan al die tijd is geen optie. Zal de kaart dan gewoon als overleden moeten worden beschouwd?

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schat dat zo'n 90 tot 95% van de kaarten niet meer werken.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lurkertje

Iemand enig idee hoelang het ontvangen van EMM's nog doorgaat?

Ik heb er inmiddels 4450 ontvangen. Zijn ze allemaal verschillend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...