gerrit B Geplaatst: vrijdag om 17:52 Geplaatst: vrijdag om 17:52 (aangepast) Het wordt toch ook steeds gekker. Wat ik nu weer tegen kwam Een peepshow met dieren 😲 Sommigen lenen zich toch ook overal voor. vrijdag om 17:52 aangepast door gerrit B 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: maandag om 16:10 Geplaatst: maandag om 16:10 Op 6-3-2026 om 18:52, gerrit B zei: Een peepshow met dieren 😲 Een piepshow met mieren en/of een olifant 😏😁 3 chicks and a pussy 😆 Cheer you up in the Pin Up Club , hot hot hot 🤗 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Mojo Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
gerrit B Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Toch flink wat werk om alles goed vast te zetten. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Con Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Vooral als je gisteren die hoeveelheid jerrycans van @gerrit B hebt gevuld betaald en vandaag de prijs alweer gezakt is 😁🤣 He's Sailing 'Jon & Vangelis
Kabeltje87 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Nooit geweten dat er mannelijke en vrouwelijke aardappelen zijn ....?? . Zijn patatten mannelijk of vrouwelijk ? (hij is leuk......) Een keurige Belgische dame rijdt met haar dure wagen naar een boerderij, want ze heeft 25 kg. patatten nodig. De boer vraagt nogal nors: "mannelijke of vrouwelijke, madammeke?" "Hoezo, mannelijke of vrouwelijke, reageert de dame verbaasd… Awel, geef mij maar ne keer vrouwelijke!" De boer gaat naar de stal, komt terug met een zak aardappelen en gooit deze leeg in de pas schoongemaakte kofferbak van haar auto. "Awel, wat doede gij nu?, Waarom gooit ge dat zo los in de kofferbak?" roept de dame kwaad. "Luister madammeke, g'hebt vrouwelijke patatten gevraagd hè, awel, da zijn er zonder zak!" ~~Rytec Team~~ Vu+Uno4KSE / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
joker55 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden hoezo, verouderde wapens? deze fanatieke garde gaat door met alles wat ze hebben. dapper. OnlyMoneyMentor billionaire_vibes86 Instagram-reel.mp4 HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen