Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Ezel.jpg

  • Haha 2
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten drie boeren op een hek.

De ene zegt: "Joh, ik heb het toch zo mooi; ik heb een koe, die melkt zichzelf en zet de melk ook zelf in de koeling"!

Zegt de tweede: "Nou dan heb ik het toch nog beter; ik heb een schaap dat zichzelf scheert en maakt er zelf ook nog een mooie sjaal van"!

Zegt de derde: "ha, dat is nog niks".

De 2 andere boeren kijken hem verbaasd aan.

en de 3e zegt; "Ik heb een varken, die doet de afwas, zorgt voor de kinderen en doet heel het huishouden!

"hoe heb je dat varken dat kunnen leren"? vraagt de 1e boer vol bewondering

Waarna de 3e boer vervolgt; "maar het ergste is, ik ben er nog mee getrouwd ook …"

  • Haha 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

FB_IMG_1712306103802.jpg

  • Haha 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Mojo zei:

Lang over zitten twijfelen, maar we hebben toch maar een warmtepomp genomen!

Geweldig!!😁🤣🤣

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee ouwe Paters gaan met een jonge Non naar de stad om kleding te kopen. De ouwe Paters moesten dringend nieuw ondergoed.

Bij de C&A zegt de oudste Pater tegen de Non, tja ik weet niet meer welke maat onderbroek ik heb, kun je me helpen met het aanpassen? Ja zegt ze en giechelt een beetje met het schaamrood op haar wangen, maar ik zal niet naar beneden kijken in het pashokje.

Oké beiden gaan in het pashok binnen en een heel gedoe ontstaat met zijn pij omhoog te houden en die oude onderbroek uit en de nieuwe aan, terwijl de Non naar de hemel kijkt.

Ja zegt de Pater dan en nu moet je nog mijn slurfje erin doen. Nee nog eens, nee nog eens, nee nog eens, nee nog eens, , nee nog eens,  nee nog eens, aaaaah gelukt. Beiden komen met rode wangen uit het pashokje en de ouwe Pater knipoogt naar de andere Pater.

Die heeft ook drie maten onderbroeken al in zijn handen en zegt tegen de jonge Non, ook ik ben de maat vergeten dus kunt u mij ook helpen? Allee ja dan toch zeker zegt de Non.

Na een beetje wringen in het pashok en de pij omhoog houden start de Non met het aanpassen van de drie onderbroeken. Ook Pater twee zegt nu moet je wel mijn slurfje in de onderbroek duwen. Nee nog eens, nee nog eens, nee nog eens, nee nog eens, nee nog eens,  nee nog eens Nee nog eens, nee nog eens, nee nog eens, nee nog eens, nee nog eens,  nee nog eens, aaaaah gelukt.

Pater komt buiten en knipoogt naar de andere Pater.

De jonge Non komt uit het pashokje en is buiten adem, maar zegt dan; Jezus Christus ik dank U voor uw hulp. De Paters slaan een kruis.

Terug in het klooster vraagt moeder overste aan de jonge Non en hoe was het met beide heren?

Doe ik nooit meer.

Begrijp ik zegt moeder overste, destijds hadden ze nog een strakke plasser en geen slurfje.

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...