Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


ja zie het nu ook daar wordt de normaal zwarte tekst dan plots witte tekst terwijl dat met de mop zelf niet gebeurd.

Wellicht wordt dat veroorzaakt door het kopiëren en plakken en dat er dan een andere opmaak van de tekst is?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij mij was Gerrit zijn bijdrage gewoon wit met zwarte tekens.

 

Maar de oorzaak zal hier liggen.

De opmaak van Gerrit zijn bijdrage.

 

<p>
    <span style="color:#000000;"><span style="font-family:Verdana;"><span style="font-size:12px;">Een jong koppeltje was net gehuwd en onderweg naar het hotel voor de eerste huwelijksnacht. </span></span></span>

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik test zo'n kopie eens hier beneden

De opmaak van Gerrit zijn bijdrage.

 

<p>
    <span style="color:#000000;"><span style="font-family:Verdana;"><span style="font-size:12px;">Een jong koppeltje was net gehuwd en onderweg naar het hotel voor de eerste huwelijksnacht. </span></span></span>

kopie gaat dus gewoon goed

 

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ik heb ook in Windows dark mode aan, ligt het daaraan? dubbel op - - = + ?

Ik heb hetzelfde met de tekst. Instelling bij mij is ook Dark en de tekst was zwart op dark. Kan het leesbaar maken door de tekst te selecteren.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de trein

Een man zit in de trein. Hij zit met zijn voeten op de stoel tegenover hem, terwijl dat niet mag. De conducteur komt langs en zegt: ‘Meneer, dat doet u thuis toch ook niet?’ Waarop de man zegt: ‘U knipt thuis toch ook geen kaartjes?

 

Opscheppen

Twee vaders scheppen op over hun kinderen. De eerste zegt: ‘Mijn dochter werkt op een groot kantoor, iedereen vindt haar aardig.’ De tweede zegt: ‘Dat is nog niks. Mijn zoon is een groot kunstenaar, iedereen heeft zijn kunst gezien.’ De eerste zegt: ‘Wat voor kunst maakt-ie dan?’ ‘Hij schildert verkeersborden.’

 

In de dierenwinkel

Een man stapt een dierenwinkel binnen. Hij zegt: ‘Ik wil graag vier ratten, tien muizen, eenentwintig spinnen en een kilo vliegen.’ De verkoper kijkt hem aan en vraagt: ‘Houdt u slangen of zo?’ ‘Nee,’ zegt de man. ‘Ik ga verhuizen en ik moet het huis achterlaten in dezelfde staat als toen ik erin trok.’

 

Onbewoond eiland

Een Nederlander, een Duitser en een Fransman staan op een onbewoond eiland. Dan spoelt er een fles aan. Op het briefje in de fles staat: jullie mogen allemaal één wens doen. De Nederlander wenst dat hij weer terug naar Nederland gaat en hij gaat naar huis. De Duitser wenst dat hij terug naar Duitsland gaat en ook hij gaat weer terug naar huis. De Fransman zegt: ‘Dit is saai, sta ik hier in m’n uppie! Ik wens dat ze allebei weer terugkomen!’

 

In Darkmode dus.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Borderline persoonlijkheidstoring patiënt staat op het drielandenpunt in Vaals, Limburg.

Hij kijkt vanaf die hoge uitzicht toren naar het oosten, hij kijkt naar het zuiden en hij kijkt naar het westen.

 

Dan begint hij loeihard te schreeuwen:

 

Ihr scheiss Niederländer fikt euch ins Knie

Jullie klote Belgen leer eens eindelijk autorijden

Gij vette Moffen gullie Bier is gelijk paarden pis en de Schnitzels zijn als karton

 

Een vader met kinderen staat naast hem op de toren en vraagt; wat is je probleem vriend? En zegt wil je niet zo'n taal bezigen in het bijzijn van m'n kinderen?

Dit is een euregio met vriendschappelijke banden onderling en tussen mensen uit die verschillende landen.

 

De patiënt staat te trillen op zijn benen en zegt; dit is therapie voor mij. Tenminste dat heeft mijn therapeut tegen me gezegd om te doen.

De vader reageert met; die klote therapeuten allemaal, mogen wat mij betreft van een dubbel hoge toren omlaag storten en hun nek breken.

 

De patiënt vraagt; was u ook in behandeling?

Neen zegt de vader maar m'n vrouw is psychisch therapeut.

 

 

 

 

  • Haha 1

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roodkapje.jpg

  • Haha 1
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ook al automaat voor luie katten

image.thumb.jpeg.3d422745916b1528f99b91f1ebd7c06c.jpeg

  • Haha 2

Ustym 4K Pro / TM-5402 HD M3 CI / Openbox S3 CI II / DVBSky S950 PCI /DVB Dream / EBSpro / Cahors SMC100 & Kathrein KEA 1000/G  / / Inverto Pro Single 40mm PLL LNB  + Opticum 4K lnb. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...