Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Een enorm lelijk en asociaal wijf komt Albert Heijn binnen, al schreeuwend op haar kinderen.
Een medewerkster begroet haar met de woorden, goedemiddag en welkom bij de AH, wat een mooie kinderen zijn het tweelingen?
Het lelijke asociale wijf roept; kutwijf, ze zijn geen tweeling.

De een is 7 de andere is 10. Ben je blind of zo? Stom rund, waarom denk je dat?
Waarop de medewerkster van AH zegt; Ik ben niet blind, noch stom.
Maar ik kon me alleen niet voorstellen dat iemand jou 2 keer geneukt zou hebben.
Prettige dag verder.

  • Haha 3

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kareltje is met zijn ouders op vakantie in Rome en wil dolgraag de paus eens zien.
Na een paar dagen krijgen ze te horen dat de paus in zijn pausmobiel een tour door de stad zal maken.
Kareltje is helemaal door het dolle als hij dat hoort maar vraagt tevens aan zijn ouders "maar hoe weet de paus nu tussen al die mensen waar ik sta"?
Vader zegt "wees maar niet bang, de paus heeft een rechtstreekse verbinding met hierboven en daar zien ze alles, dus wordt wel doorgegeven waar jij staat".
Maar Kareltje is er toch niet helemaal gerust op waarop moeder zegt "ik weet dat de paus van voetbal houdt, dus als jij morgen met je PSV shirt langs de weg staat ziet hij je zeker en komt hij je wel even een handje geven".
De volgende dag staat Kareltje trots als een pauw langs de kant van de weg als de paus langs komt, maar rijdt langs Kareltje en stopt een eindje verder bij een jongetje met een Ajax shirt aan.
Kareltje is diep teleur gesteld, maar zijn moeder zegt "geen probleem, morgen komt de paus weer langs dus we gaan nu een Ajax shirt kopen"
De volgende dag staat Kareltje daar weer langs de kant van de weg en inderdaad stopt de pausmobiel en loopt de paus op hem toe, de paus buigt zich voorover en zegt "had ik je gisteren niet gezegd dat ik je hier niet weer wilde zien in dat shirt van die voetbal kneuzen"

  • Haha 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kalfje.jpg.62823ca1347b1ca94a9f426651cc756f.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meten.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is de naam van de Chinese dief?

Long Finger.

Wat is de naam van de Chinese politieagent?

Long Finger Fang.

Wat is de naam van de Chinese politiehond?

Long Finger Fang Wau.

Hoe heet de hut van de Chinese politiehond?

Long Finger Fang Wau Bouw.

Ready Baby

Jeanne Added

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-5-2024 om 12:58, Penthe zei:

Rollator.jpg.4de23234d2b3e01200842e7dd163b200.jpg

Is dat Lee towers?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slagboom.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...