Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Een blondje is passagier aan boord van een tweepersoons-vliegtuigje wanneer de piloot plotseling een beroerte krijgt en sterft. In paniek grijpt ze de microfoon en roept: "Mayday, mayday, ik ben Betty, aan boord van een vliegtuig en de piloot is zojuist doodgevallen!" Op de luchthaven vangt men haar noodkreet op en een rustige stem antwoordt: "Maakt u zich geen zorgen mevrouw, wij praten u er wel veilig doorheen. Maar wat ik moet weten is uw hoogte en positie." "Eén meter vierenzestig en ik zit vooraan..."

 

Een man was zijn gazon aan het maaien toen hij zijn aantrekkelijke blonde buurvrouw buiten zag komen en in snel tempo naar haar brievenbus liep. Ze opende de bus, sloeg ze weer dicht en stormde terug naar binnen. Even later kwam ze terug buiten, ging weer naar de brievenbus, opende ze en sloeg ze brutaal dicht. Duidelijk boos liep ze terug naar binnen... Toen de man zich klaarmaakte om de kantjes te maaien kwam het blondje voor de derde keer buiten, liep weer naar haar bus, opende ze en sloeg ze nog harder dicht dan ervoor. "Is er iets mis?" vroeg de man verbaasd. "Zeer zeker is er iets mis. Mijn stomme computer blijft maar melden: ER IS POST VOOR U!!!"

 

:D:lol::P

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een Hollander, een Duitser en een Belg worden alle drie naar het executieterrein gebracht.
Ineens gilt de Duitser: "orkaan, orkaan!". De schutters laten zich snel op de grond vallen en de Duitser maakt dat hij weg komt. De Belg is aan de beurt. Dat kan ik ook denkt hij: "aardbeving, aardbeving!", en hij vlucht weg. De Hollander staat nog steeds na te denken over wat hij zal zeggen als hij voor het vuurpeloton staat. Ineens weet hij het: "vuur, vuur!".

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een man komt van zijn werk thuis en ziet in de huiskamer een paar koffers staan. "Waar denk jij dat je heengaat," vraagt hij zijn vrouw.
"Ik ga naar Amsterdam. Als vrouw krijg je daar 75 euro per keer als je een man pijpt. Nou, en toen dacht ik bij mezelf: 'als ik het voor jou gratis doe, kan ik me er ook voor laten betalen.'" De man bedenkt zich geen moment, rent naar boven en komt binnen 5 minuten met een gepakte koffer terug.
"Wat is hier de bedoeling van?" vraagt de vrouw.
"Nou, zegt de man, "ik ga met je mee. Ik wil wel eens zien hoe jij rondkomt met 150 euro per jaar."

 

"Wanneer neemt bij een man zijn belangstelling voor seks af, dokter?", vraagt een kennelijk oververmoeide vrouw. "Direct na zijn overlijden, mevrouw," stelt de geneesheer haar allesbehalve gerust.

 

Een directeur zegt tegen zijn secretaresse: "Uw hersenen zitten in uw vagina!". De secretaresse gaat naar huis en de volgende dag belt ze naar haar baas: "Sorry meneer de directeur ik kan vandaag niet komen werken, want ik heb een hersenbloeding."

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

BLOEMEN

Twee vriendinnen zitten gezellig samen op een terrasje iets te drinken. Plots komt de man van één van de vrouwen aangewandeld, met een bos bloemen in de handen. Zegt die vrouw tegen haar vriendin: 'Godverdoeme, kan ik weer de hele nacht met mijn benen open liggen.'

Waarop de andere vrouw zegt: 'Hoe? Hebben jullie thuis geen vazen misschien?'

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Oma en opa zijn al meer dan 50 jaar getrouwd, en hun sexuele leven is wat mager geworden.

Op een dag heeft oma toch wel eens zin in een goede beurt, en ze besluit wat vroeger naar bed te gaan, en ze legt zich boven de dekens zonder onderbroek en met de beentjes wijd.

Ze roept op opa, en deze komt ook slapen. Hij knipt het licht uit en zegt: verdorie het riekt weer naar het putje...

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...