Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

In een vliegtuig;

"Dit is uw gezagvoerder. Ik heet u van harte welkom op deze vlucht.

We vliegen momenteel op 34.000 voet boven de Atlantische Oceaan.

Als u uit het raam kijkt aan uw linkerzijde, dan ziet u dat beide motoren in brand staan.

Als u uit het raam kijkt aan uw rechterzijde, dan ziet u dat de rechtervleugel is afgebroken.

Als u naar beneden kijkt, dan ziet u de Atlantische Oceaan en een klein bootje met 3 mensen erin.

Dat ben ik, de copiloot en één van de stewardessen.

Dit is een opgenomen boodschap, nog een prettige vlucht verder."

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


In een Vliegtuig:

 

2 piloten zitten in een vliegtuig en de intercam staat nog aan. De piloten weten dat niet. Dan opeens rekt die piloot zich uit en zegt: "Zo, ik moet eerst even poepen en dan wil ik de stewardess nog even pakken." Nou, die stewardess hoort dat en rent naar voren. Dan struikelt ze en zegt een oude vent tegen de stewardess: "Je hoeft je niet te haasten, de piloot moet toch nog eerst poepen."

  • Haha 1

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎/‎04‎/‎2018 om 18:22 zei Tripleboy:

In een Vliegtuig:

 

2 piloten zitten in een vliegtuig en de intercam staat nog aan. De piloten weten dat niet. Dan opeens rekt die piloot zich uit en zegt: "Zo, ik moet eerst even poepen en dan wil ik de stewardess nog even pakken." Nou, die stewardess hoort dat en rent naar voren. Dan struikelt ze en zegt een oude vent tegen de stewardess: "Je hoeft je niet te haasten, de piloot moet toch nog eerst poepen."

Dit is in België zeer dubbelzinnig: poepen heeft daar immers de betekenis van 'pakken'

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

BIKINI

 

Een dame op redelijk hoge leeftijd komt in een badmode zaak. De verkoopster wil behulpzaam kan zijn, en vraagt of ze misschien kan helpen. Oude dame: “Ik ben op zoek naar een bikini”. De verkoopster kijkt even bedenkelijk, maar gaat toch met de dame op zoek naar een bikini. Uiteindelijk gaat de dame met een bikini een pashokje in. Als de verkoopster een poosje niets hoort uit het pashokje vraagt ze of alles nog in orde is. Ja hoor, zegt de oude dame. Even later wordt het bikini hesje over de rand van het pashokje gegooid. De verkoopster vraagt: “hebt U het hesje niet nodig?” Zegt de dame: “nee hoor, alles past in het broekje”

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een waterpas gekregen gisteren op mijn verjasardag.

Maar ik denk dat deze stuk is, er zit een luchtbel in.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze kan ontluchten?  Waar zit het ontluchtingsventiel?

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Jantje is op het strand met zijn moeder en vraagt: "mam, wat heeft die man in zijn zak??" de moeder van jantje schrikt en zegt dat is zijn portemonnee. jantje zegt "amai hoe langer hij

naar u kijkt hoe rijker hij word."

 

 Waarom gooien domme blondjes dobbelstenen altijd tegen het plafond......... wie het hoogst gooit mag beginnen

 

 

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...