Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

LADA niet meer te verbeteren

 

Komt een man bij de garage met zijn Lada en zegt: ‘ik wil graag twee nieuwe ruitenwissers voor mijn Lada’. Zegt de monteur: ‘okee dat lijkt me een goede ruil’.

 

Hoe kun je de waarde van een Lada verdubbelen? Door de tank vol te gooien.

 

Rijdt een man met een Lada door het rode licht. Zegt de politieagent: ‘Dat is dan 50 euro’. ‘Verkocht’, zegt de man.

 

Waarom heeft een Lada kofferbakverwarming? Dan krijg je geen koude handen bij het duwen.

 

Waaraan herken je de Lada Sport? Aan de tennisbal over de trekhaak.

 

Hoe komt het dat Lada chauffeurs elkaar zo goed kennen? Ze zien elkaar wekelijks bij de garage

 

Wat staat op pagina 39 van de handleiding van een Lada? Het uurrooster van De Lijn

 

Hoe kan men onderdelen voor een Lada bemachtigen? Gewoon een tijdje een andere Lada volgen

 

Waarvoor dient de vierde pedaal bij een Lada? Om de airbag op te pompen

 

Waarom zijn er twee knalpotten aan een Lada? Zo kan je hem ook als kruiwagen gebruiken

 

Wat is één Lada op de top van een berg? Een mirakel.

 

Wat zijn twee Lada’s op de top van een berg? Een overdrijving.

 

Wat zijn drie Lada’s op de top van een berg? Science Fiction.

 

Wat zijn vier Lada’s op de top van een berg? Een rare plaats om een fabriek te beginnen.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wat betekent VOLVO?
Vele Onderdelen Liggen VerderOp

Wat betekent BMW?
Bak Met Wielen/Boeren Mest Wagen

Wat betekent NISSAN?
Na Iedere Slome Start Alles Nakijken

Wat betekent OPEL?
Overal Pech En Last

Wat betekent TOYOTA?
Totaal Onbenullig Japans Ontwerp Tegen Afvalprijs

Wat betekent RENAULT?
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd

Wat betekent DAF?
Duwen Anders Fietsen

Wat betekent FORD?
Ford Onderdelen Rammelen Dagelijks

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yamaha - Ydel Apparaat MAar Hapert Altijd

Ford - Fix Or Repair Daily

Fiat - Ford In Afgedankte Toestand

 

DHL - Duurt Heel Lang

Van Gend en Spoorloos

Van Gend en Hopeloos

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kort gezegd

 

Twee vogels zitten in een boom te kijken hoe een schildpad elke keer weer uit een boom springt en met zen poten wappert. Na een tijdje zegt de ene vogel tegen de ander: "schat, ik denk dat we hem nu maar moeten vertellen dat hij is geadopteerd."

 

Een vrouw bevalt van een kindje, de vroedvrouw pakt het kleine baby'tje vast en smijt het tegen de muur. De moeder kijkt verbijsterd en begint hysterisch te huilen: "aargh, waarom doe je dat nu?", zegt die vroedvrouw: "grapje, hij was toch al dood".

 

Wie heeft de triatlon uitgevonden? De Marokkanen: te voet naar het zwembad en met de fiets terug!

 

Waarom kan een vrouw nooit slim en knap tegelijkertijd zijn? Omdat ze dan een man zou zijn.

 

Waarom dragen heksen geen onderbroek? Omdat ze dan meer grip hebben rond hun bezem.

 

Ik heb laatst ook nog waterpolo gedaan. Was best leuk, totdat m’n paard verdronk.

 
aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...